• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400111108308
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

کرمانشاه جزو امن‌ترین استانهای کشور است

کرمانشاه جزو امن‌ترین استانهای کشور است

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: هرکسی بخواهد از آن عبور کند با واکنش سخت و قاطعانه پلیس روبرو خواهد شد.  

سردار "علی اکبر جاویدان" در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پلیس به عنوان خدمتگذار مردم همه توان خود را به کار گرفته تا بتواند رضایت آحاد مختلف مردم را جلب و قدم های موثری در راستای ارتقاء امنیت عمومی بردارد. 

وی با بیان اینکه امنیت زیربنای توسعه در هر جامعه ای محسوب می شود، افزود: هرقدر احساس امنیت در جامعه ای بیشتر باشد رونق تولید هم در آن افزونتر خواهد بود و در نتیجه مردم احساس راحتی بیشتری خواهند داشت. 

 جاویدان تصریح کرد: در همین راستا پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه، شبانه روز تلاش می کند تا ضمن مقابله با مجرمان، شرایط بهتری را از نظر احساس آرامش میان مردم فراهم کند. 

رئیس پلیس کرمانشاه در ادامه و با اشاره به مرزی بودن استان و وجود معضلات و آسیب های اجتماعی، گفت: با این حال شرایط کرمانشاه از لحاظ امنیتی بسیار مناسب است و جزو امن ترین استان های کشور به شمار می رود. 

وی با بیان اینکه رتبه کرمانشاه در مجموع جرائم 24 کشور است، گفت: در حوزه جرائم خشن و مقابله با اراذل و اوباش جزو استان های برتر و همچنین در کشف مواد مخدر با رشد 56 درصدی نسبت به سال قبل در زمره استان های موفق بوده ایم. 

جاویدان در ادامه با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب، بر تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در جامعه تاکید کرد و گفت: خدمات و دستاوردهای بی شمار انقلاب شکوهمند اسلامی باید به خوبی در جامعه تبیین شود و نسل جوان از برکاتی که در این انقلاب ایجاد شده آگاه شوند. 

فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآوری کرد: جهاد در راستای انقلاب اسلامی امروز بر همه ما واجب و ضروری است و قطعا اگر به وظیفه خود در این راستا عمل کنیم بدون شک زمینه اقتدار بیشتر نظام فراهم می شود. 

وی گفت: همه باید برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم بزرگداشت این ایام تلاش کنیم، چرا که انقلاب اسلامی به ما آبرو و عزتی دوباره بخشید و استقلال از دست رفته کشور را احیا کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha