• یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400111007459
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی؛

فشار تحریم‌ها به سفره مردم کشانده شده است

فشار تحریم‌ها به سفره مردم کشانده شده است

ایسنا/ایلام مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: تحریم‌ها به سفره مردم کشانده شده و مردم را تحت فشار اقتصادی قرار داده‌ است که هدایتگری جهادگران می‌تواند این فشارها را کاهش دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «روح‌الله رحمانی‌مهر»، در آیین معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: گام اول انقلاب با همه‌ی فراز و نشیب‌ها به پایان رسید و گام دوم باید بتوانیم قله‌های مهم‌تری را فتح کنیم و بر مشکلات غلبه کنیم و روزهای خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مردم ایلام در دوران هشت ساله دفاع مقدس خوش درخشید و امروز این استان دروازه عتبات عالیات شده است تصریح کرد: امیدواریم با ریشه کن شدن کرونا این مسیر هم باز شود و اربعین‌های خوبی با حضور میلیونی مردم ایران اسلامی و جهان در پیش داشته باشیم.

رحمانی‌مهر با بیان اینکه کار وزارت جهاد کشاورزی مستقیماً با سفره مردم گره خورده است، خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب امروز تحریم‌ها را به اقتصاد و سفره مردم کشانده‌اند و مردم را تحت فشار اقتصادی قرار داده‌اند که هدایت این بخش بیشتر به دست جهادگران است و امیدواریم در این بخش مدیریت خوبی داشته باشند.

رحمانی‌مهر خدمت به مردم را جزء با ارزش‌ترین کارها خواند و گفت: امیدواریم نماینده ولی فقیه همراه با کمک رئیس سازمان بر طبق آنچه در حکمشان آمده، بتوانند در سازمان تحول به ‌وجود بیاورند و در حوزه نظارت و کار فرهنگی هم به درستی عمل کنند تا به بهترین نتیجه برسند و مسائل فرهنگی این حوزه هم باید روز به روز تقویت شود.

در پایان حجت‌السلام دکتر «عباسعلی بازیار» به عنوان مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام معرفی و از تلاش‌های حجت الاسلام «سیدحسن موسوی» تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha