• شنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400110906596
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار ایلام:

تعداد اعضای جلسات ۳۰ درصد فضا و سالن‌ها باشد

تعداد اعضای جلسات ۳۰ درصد فضا و سالن‌ها باشد

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: نشست ها و جلسات باید  با ۳۰ درصد فضا صورت گیرد و ورود کارمندان واکسن نزده به ادارات ممنوع است.

دکتر «حسن بهرام نیا» در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن هشدار در خصوص پیک ششم کرونا گفت: مردم استان خطر امیکرون را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه عادی انگاری خطر غالب شدن سویه امیکرون در استان را شدت می بخشد خواستار رعایت پرتکل های بهداشتی در ادارت و جامعه شد و گفت: با وجود اینکه ظرف هفته گذشته در وضعیت تعداد مبتلا و فوتی ها شرایط نسبتا آرامی داشته ایم اما این حالت نبایست بهانه ای برای عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شود.

استاندار ایلام مصوبات ستاد کرونا را لازم الاجرا عنوان کرد و گفت: همه ملزم به رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در شرایط همه گیری کرونا هستیم. 

بهرام‌نیا در خصوص رعایت پرتکل های بهداشتی در ادارات و بازار هشدار داد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و بازار و بطور کلی در سطح جامعه پائین آمده است و در این راستا لازم است دستگاه های متولی تمهیدات لازم را به انجام برسانند.

وی تاکید کرد: با توجه به ورود سویه امیکرون لازم است برنامه ها، نشست ها و مراسمات بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا صورت پذیرد و در این راستا جلسات بایست حداکثر با ۳۰ درصد فضا شکل گیرد.

رییس ستاد استانی کرونا در ادامه در خصوص افراد واکسن نزده گفت: مدیران باید در سامانه ماسک پایش کنند که اگر کارمندی واکسن نزده و اسم و مشخصات ندارد از حضور او در محل کار جلوگیری کنند.

وی افزود: واکسن نزده ها که معذورات پزشکی دارند نیز بایست هر ۱۵ روز یک بار تست کرونا ارائه دهند و مدیران واحدهای مربوطه بایست این موضوع را چک کنند.

بهرام نیا در ادامه وضعیت آمار تزریق واکسن کرونا در استان را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز است از ظرفیت رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی که به صورت میدانی در بین مردم هستند، برای فرهنگ سازی تزریق واکسن اقدام شود.

وی در پایان در خصوص وضعیت مدارس در شرایط حاضر گفت: فعلا برنامه ای برای تعطیلی مدارس نداریم و در این موارد تابع دستورالعمل های ستاد ملی کرونا هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha