• چهارشنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1400102922006

فعالیت شرکت «فرهودی بیژن‌یورد» در قالب طرح تعاونی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان شمالی

فعالیت شرکت «فرهودی بیژن‌یورد» در قالب طرح تعاونی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی شرکت «فرهودی بیژن‌یورد» درقالب طرح تعاونی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان شمالی آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، این شرکت، خدماتی و در زمینه مصالح ساختمانی است که با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی و کمک به آن در قالب ثبت به عنوان تعاونی آغاز به کار کرده است.

بنا به این گزارش به منظور ایجاد و ساماندهی اشتغال برای ۱۰۰ نفر از افراد سه دهک پایین جامعه در استان خراسان شمالی در قالب شرکت های تعاونی و ارائه خدمات آموزش، مشاوره، استانداردسازی و بازاریابی محصولات، تفاهم نامه ای مابین سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی و جهاددانشگاهی استان خراسان شمالی منعقد شده است.

در قالب این تفاهم نامه مقرر شده است یک یا چند تعاونی با مجموع ۱۰۰ عضو ایجاد و در سامانه هوشمند بخش تعاون به ثبت برسد.

مرضیه علیزاده، مدیرعامل شرکت فرهودی بیژن یورد در این خصوص به ایسنا گفت: با ساماندهی به عنوان شرکت تعاونی و ثبت آن، کسب و کار خود را آغاز کردم و امیدوارم رونق یابد.

وی افزود: با شرکت در کلاس های جهاددانشگاهی و برخورداری از مشاوره های شغلی، فرآیند ثبت شرکت تعاونی را انجام دادم و همچنین ادامه مراحل با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه خراسان شمالی انجام شد.

علیزاده اظهار کرد: این کار را بدون داشتن توان مالی مناسب شروع کردم و ارتباطم با جهاد دانشگاهی در این زمینه سبب شد تا برای رونق این کسب و کار تلاش کنم.

وی همچنین با اشاره به نیازهای خود برای رونق و توسعه کسب و کار، با بیان اینکه در حال حاضر هیچ انباری برای نگهداری مصالح و لوازم در اختیار ندارم، افزود: به علت نداشتن انبار، در حال حاضر با پذیرفتن نمایندگی از شرکت های مختلف، امور کاری خودم را مدیریت می‌کنم و قطعا با داشتن انبار مناسب، کسب و کارم نیز رونق می‌گیرد.

علیزاده ادامه داد: در حال حاضر هیچ گونه امکانات سیستمی و نرم افزاری ندارم و نبود انبار نیز باری بر دوش بنده است.

وی گفت: از مسئولین تقاضا دارم تا تسهیلاتی را در اختیار من قرار دهند تا به توسعه و پیشرفت کاری خود بپردازم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha