• شنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400102518137
  • خبرنگار : 50130

فرماندار:

سنندج وضعیت نامناسبی در بحث بافت های ناکار آمد شهری دارد

 سنندج وضعیت نامناسبی در بحث بافت های ناکار آمد شهری دارد

ایسنا/کردستان فرماندار سنندج گفت: سنندج علی رغم اقدامات صورت گرفته، وضعیت نامناسبی در بحث بافت های ناکار آمد نسبت به سایر شهرهای استان دارد.

یحیی نظری امروز شنبه(۲۵دی ماه) در جلسه بازآفرینی شهری استان کردستان با اشاره به وضعیت نامطلوب نایسر سنندج اظهار کرد: در حال حاضر تامین اعتبار مدرسه ۹کلاسه و آتشنشانی نیمه کاره رها شده نایسر از مهمترین معضلات قابل پیگیری این ناحیه منفصل شهری است.

وی پواحی منفصل شهری در سنندج مشکلات بسیار زیادی دارند افزود: متاسفانه پیگیری برخی پروژه‌ها در نایسر و سایر وناطق کم برخوردار سنندج بسیار کند پیش می رود که می طلبد این مناطق به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار سنندج، عنوان کرد: در شهر سنندج متقاضیانی که تسهیلات مسکن بافت فرسوده استفاده می کنند نسبت به پرداخت سود بانکی گله مند هستند که باید با تعامل جدی مسکن و شهرسازی با شهروندان مرتفع شود.

انور رشیدی شهردار سنندج در ادامه اظهار کرد: از ظرفیت بافت های فرسوده در سنندج باید به نحو احسن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری سنندج توانسته است در بافت های فرسوده، مساحت های زیادی را به مالکیت خود در آورد افزود: در این زمینه باید در بافت تازیخی از تسهیلات بانکی استفاده کرد.

شهر ار سنندج، در رابطه با بافت ناکارآمد شهری نیز عنوان کرد: برنامه‌های زیادی برای آسفالت معابر به ویژه مناطق کم برخوردار این بافت پی ریزی شده است و انتظار می رود که دولت با دیدگاهی مطلوب، این امر مهم را مرتفع کند.

ارسطو گویلی، شهردار سقز در ادامه این جلسه اظهار کرد: در شهرستان سقز آمادگی کامل برای پیشبرد برنامه‌های بازآفرینی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سقز به عنوان شهر دوم استان،‌ همت جمعی زیادی برای بازآفرینی شهری وجود دارد افزود: درخواست می شود که پیاده راه در سقز راه اندازی شود.

شهردار سقز عنوان کرد: سقز به عنوان یک شهر تاریخی نیاز به بهسازی بافت تاریخی و فرسوده دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha