• جمعه / ۲۴ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400102417510
  • خبرنگار : 50176

مدیر شرکت توزیع برق خبر داد:

کشف ۱۲۱ دستگاه ماینر در پلدختر

کشف ۱۲۱ دستگاه ماینر در  پلدختر

ایسنا/لرستان مدیر شرکت توزیع برق پلدختر از کشف ۱۲۱ دستگاه ماینر در این شهرستان خبر داد.

محمدطاهر متش‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، به تشریح عملکرد و اقدامات مهم صورت گرفته ۹ ماهه سال جاری در واحدهای مختلف توزیع برق شهرستان پلدختر پرداخت و اظهار کرد: مشکلات و کمبودهای تولید برق با شروع سال ۱۴۰۰ حجم کاری و فشار بسیار زیادی به شرکت‌های توزیع برق وارد کرد.

وی ادامه داد: شهرستان پلدختر که یک منطقه گرمسیری است دارای شرایط بحرانی تری بود، برای استان سهمیه‌هایی جهت اعمال خاموشی تعیین و به شهرستان‌ها ابلاغ شد، لذا جهت مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی بهینه و آگاه‌سازی همشهریان کارگروه‌های فنی جهت بازدید از ادارات سطح شهرستان تشکیل و وضعیت مصرفی ادارات مورد پایش و پیگیری قرار گرفت.  

متش‌پور عنوان کرد: همچنین جلساتی با محوریت توزیع برق شهرستان پلدختر و سپاه ناحیه پلدختر برگزار شد و از بسیج کارمندان، کارگری و اصناف دعوت به عمل آمد و با دعوت و حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان در بازدیدهای میدانی در اماکن پرمصرف سعی شد فرهنگ مصرف عمومی و صرفه‌جویی تبیین شود.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان پلدختر عنوان کرد: همچنین در سطح فضای مجازی و رسانه‌های خبری شهرستان پلدختر بصورت مستمر پیام‌های آموزشی مدیریت مصرف و صرفه‌جویی اطلاع رسانی و میزهای خدمتی در سطح نماز جمعه برای اطلاع‌رسانی‌های عمومی برای مردم برپا شد تا با صرفه‌جویی در مصرف برق حداقل خاموشی اعمال شود.

این مسئول گفت: در اوج بحران صنعت برق، جهت مقابله با رمز ارزهای غیرقانونی که از شبکه‌های برق رسانی سوء استفاده می‌کردند بیش‌ از ۴۵ عملیات بازرسی در معیت ضابطین قضایی و اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق انجام شد که ضمن ناامن کردن شرایط موجود برای سوء استفاده کنندگان، ۱۲۱ دستگاه ماینر از متخلفین کشف و ضبط و پرونده‌های قضایی جهت سیر مراحل قانونی در دست پیگیری است.

وی افزود: در حوزه بهره‌برداری اقدامات تعمیراتی و پیشگیرانه خطوط فشار متوسط و ضعیف که از اولویت‌های کاری بود ۵۴ کیلومتر از خطوط فشار متوسط و ۲۷ کیلومتر خط فشار ضعیف با اقدامات اصلاحی و تعویض مقره‌های آسیب دیده در نقاط مختلف تعمیر و اصلاح شدند، همچنین تعمیر و سرویس ۱۶۳ دستگاه پست هوایی، جابجایی ۹ ترانس به مرکز سقل، افزایش قدرت چهار ترانس عمومی در سطح شهرستان انجام شد.  

متش‌پور افزود: با توجه به گرمسیر بودن شهرستان پلدختر جهت اصلاح ولتاژ شبکه تب ۲۷۰ ترانس توسط اکیپ‌های بهره‌برداری مورد صلاح واقع شد؛ هشت و نیم کیلومتر شاخه زنی درختان سطح شهر پلدختر با هماهنگی و همکاری شهرداری پلدختر انجام و در زمینه تعمیرات روشنایی معابر ۳۶۸۶ دستگاه چراغ در مناطق مختلف شهری و روستایی به تفکیک ۱۵۶۱ دستگاه چراغ معابر شهری و ۲۱۲۵ دستگاه چراغ معابر روستایی جهت تأمین روشنایی مطلوب مورد تعمیر و سرویس قرار گرفت.  

مدیر توزیع شرکت برق شهرستان پلدختر عنوان کرد: تعدیل ۳۷۱ دستگاه روشنایی معابر بلواری، خیابان‌های اصلی، پل‌ها و میادین انجام گرفت؛ تعدیل روشنایی جهت کاهش مصرف روشنایی معابر با توجه به افزایش مصرف گاز در فصل سرما و صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز انجام شد.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha