• سه‌شنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400102115425
  • خبرنگار : 30054

قیمت کیف چرم مردانه و مقایسه برندها

قیمت کیف چرم مردانه و مقایسه برندها

درگذشته آقایان تمایل کمتری به استفاده از کیف چرم مردانه داشتند. اما در حال حاضر با توجه به افزایش کسب و کارهای اداری و اینترنتی، بیشتر آقایان تمایل دارند یک کیف برای حمل اسناد، لپ‌تاپ و سایر وسایل خود داشته باشند.

به گزارش ایسنا بنابراعلام پاپیون بگ، در ادامه قصد داریم محبوب‌ترین برندهای کیف چرم مردانه همراه با قیمتشان را به شما معرفی کنیم.

کیف چرم مردانه یک اکسسوری لوکس و شیک برای آقایان است. همان طور که احتمالا تا به حال دیده‌اید، معمولا آقایانی که در سمت‌های مدیریتی هستند معمولا یک کیف چرم مردانه همراه خود دارند. البته آن‌ها همواره به کل استایل خود دقت دارند و معمولا در تمام پوشش خود یکپارچگی را رعایت می‌کنند.


کیف چرم مردانه، کیف پول چرم مردانه، کمربند چرم، کفش چرم و در صورتی که فصل سرد باشد، کت و کاپشن چرم، اقلامی چرمی هستند که هارمونی رنگ در آن‌ها باید حفظ شود. با توجه به جزئیاتی اعم از توازن رنگ‌ها، رعایت مد روز و... می توان یک استایل شیک و لوکس داشت.

قیمت کیف چرم مردانه و مقایسه برندها

انواع مختلفی کیف چرم برای آقایان وجود دارد که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند مانند کیف‌دستی چرم، کیف دوشی چرم، کیف پاسپورتی چرم، کیف پول چرم، سامسونت چرم و.... که آقایان باید با توجه به سبک استایل خود یکی از این انواع را انتخاب کنند. در این گزارش صرفا به بررسی قیمت کیف‌های دستی مردانه یا همان کیف اداری چرم پرداخته‌ایم.

برندهای محبوب کیف چرم:

در همه جوامع افرادی هستند که علاقه به خرید کالاهای برند دارند؛ حتی اگر کیفیت آن کالا مطلوب نباشد. در سمت دیگر افرادی هستند که علاقه‌ای به پرداخت هزینه بالا برای خرید کالاهای برند ندارند؛ اما علاقه‌مند به خرید کالاهای با کیفیت هستند. در ادامه قصد داریم برای نیاز هر دو گروه فروشگاه‌هایی را معرفی کنیم:

۱- چرم مشهد

مجموعه فروشگاه‌های چرم مشهد از سال ۷۵ تاکنون در این صنعت فعالیت می‌کنند. محدوده قیمت کیف اداری چرم مشهد در زمستان سال ۱۴۰۰ از ۲ میلیون تا ۵ میلیون تومان می‌باشد.

۲- نوین چرم

مجموعه فروشگاه‌های نوین چرم با سابقه‌ای در حدود ۲۵ سال است. این برند طراحی مینیمال‌تری را به نسبت سایر برندها دارد. محدوده قیمت کیف‌دستی و کیف دوشی مردانه نوین چرم در زمستان سال ۱۴۰۰ در محدوده ۲ تا ۳ مییون تومان می‌باشد.

۳- چرم مارال

برند چرم مارال از سال ۱۳۷۴ کار خود را شروع کرده است و فعالیت خود را با ورزشکاران گسترش داده است. محدوده قیمت کیف‌های مردانه چرمی این برند در زمستان سال ۱۴۰۰ از حدود ۲.۵ میلیون تومان تا ۶ میلیون تومان می‌باشد.

فروشگاه‌های فعال غیر برند

اما در کنار برندهای مطرح بازار، فروشگاه‌های خرده فروشی زیادی هستند که سال‌هاست در بازار شهرهای مختلف ایران و یا به صورت آنلاین حال کار و فعالیت هستند و محصولات چرم طبیعی و صنعتی با کیفیت را با هزینه کم و کیفیت بالا به مردم عرضه می‌کنند.

در ادامه قصد داریم چند فروشگاه که به این روش در فعالیت می‌کنند را به شما معرفی کنیم:

۱- پاپیون بگ

فروشگاه کیف پاپیون بگ با تلاش اخوان امیری از سال ۱۳۶۰ در خیابان سپه اصفهان فعالیت خود را شروع کرده است و در این سال‌ها مشتریان وفادار زیادی را در کنار خود داشته است. این فروشگاه بدون در نظر گرفتن صرف برند، سعی کرده است که انواع کیف با کیفیت را در فروشگاه خود گردآوری کند. کیف چرم اداری مردانه شیک این فروشگاه در محدود ۲۰۰ تا ۹۰۰ هزارتومان می‌باشد.

این فروشگاه دارای امکان خرید حضوری و خرید آنلاین می‌باشد و آدرس اینترنتی فروشگاه پاپیون papionbag.com می‌باشد. برای درخواست ارسال کاتالوگ محصولات می‌توانید با شماره ۰۹۱۳۵۴۹۳۴۷۵ تماس حاصل فرمایید.

قیمت کیف چرم مردانه و مقایسه برندها

۲- کیف پیک

فروشگاه پیک بگ در تهران و در خیابان منوچهری در حال فعالیت می‌باشد. و محدوده قیمت کیف‌های این فروشگاه بدون در نظر گرفتن تخفیفات فصلی بین ۲۰۰ هزارتومان تا ۱.۵ میلیون تومان می‌باشد.

در این گزارش سعی کردیم که خرید یک کیف چرمی مردانه را برای شما آسان کنیم. امیدواریم که این گزارش برایتان مفید باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha