• شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400101813360
  • منبع : نمایندگی گیلان

در جلسه فوق العاده شورای شهر رشت؛

شهردار رشت نتوانست اکثر اعضای شورا را قانع کند

شهردار رشت نتوانست اکثر اعضای شورا را قانع کند

ایسنا/گیلان عصر امروز جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر رشت با موضوع طرح سوال از شهردار رشت در صحن شورا برگزار شد اکثر اعضای شورای اسلامی شهر رشت از پاسخ های شهردار قانع نشدند.

محمدحسین کارگرنیا امروز در جلسه فوق العاده شورای اسلامی رشت که با موضوع طرح سوال از شهردار رشت در صحن شورا برگزار شد، گفت: اکثر اعضای شورا از پاسخ شهردار رشت قانع نشدند.

وی افزود: این سوالات ده روز قبل مطرح شده بود و اگر چهار نفر از اعضای شورای اسلامی رشت درخواست استیضاح دهند، استیضاح شهردار رشت کلید می خورد.

وی تصریح کرد: دوره  ششم شورا هیچ تعللی را در خدمات رسانی به شهر رشت و مردم نمی پذیرد و پرسیدن سوال از شهردار حق شورا است. 

امیرحسین علوی شهردار رشت در ادامه با بیان اینکه از طرح سوال شورای شهر ناراحت نیستم بلکه بسیار هم خوشحال هستم، اضافه کرد: با طرح سوالات رفع برخی از نواقص شدت می گیرد. اما تفکر تیمی موجب خواهد شد که کارها درست تر و سریعتر پیش برود.

وی افزود: در خصوص سهل انگاری سامانه ۱۳۷، مدیران شهرداری مکلف شده اند پاسخگوی مردم و رفع مشکلات باشند.

علوی در پاسخ عدم رفع نواقص پل های عابر پیاده این شهر خاطرنشان کرد: اقدامات موثری در جهت رفع این مشکل انجام شده است.

وی در خصوص ترمیم نشدن آسفالت های ورودی شهر علیرغم شرایط جوی مساعد تصریح کرد: آسفالت شهر بهتر و سریعتر از گذشته در حال انجام است و کارهایی هم در دست اجرا است که مکتوب به رییس شواری شهر ارایه شده است.  

علوی با بیان اینکه در خصوص سهم شهرداری از محل واگذاری جایگاههای سی ان جی باید تا سال آینده صبر کنیم، یادآور شد: انتخاب مدیران شهرداری رشت بر اساس  شناخت نیروها صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، پایان جلسه در نهایت از ١١ عضو شورای اسلامی شهر رشت ۶ نفر نسبت به پاسخ های شهردار قانع نشدند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha