• شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400101813210
  • خبرنگار : 30054

چطور کسب و کارمان را به‌روز کنیم

چطور کسب و کارمان را به‌روز کنیم

پس از کرونا کسب و کارهای کوچک در سرتاسر جهان به سرعت یاد گرفتند که برای باز نگه داشتن درهای خود نیاز به تغییر و الکترونیکی شدن دارند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فینتو، بعضی کارفرمایان به جای تمرکز بر رونق، روزهای زیادی را صرف تلاش برای بقای کسب و کار خود کردند. اما بعضی دیگر از کسب و کارها به دلیل داشتن زیرساخت و زمینه مناسب توانستند که رشد چشمگیری داشته باشند.

در این مقاله قصد داریم تا روش‌های به روز کردن یک کسب و کار سنتی را بررسی کنیم.  برای یافتن راه هایی که می توانید کسب و کار کوچک خود را رشد دهید با ما همراه باشید.

مزایای آنلاین شدن کسب و کارها

آنلاین کردن کسب و کار ممکن است فرآیندی طولانی به نظر برسد اما مزایای زیادی برای آن وجود دارد. به همین دلیل است که باید کسب و کار کوچک خود را آنلاین کنید. بعضی از این مزایا عبارت اند از:

افزایش فروش: این روزها خریدهای آنلاین به طور چشمگیری افزایش یافته است. از این روند عقب نمانید و سعی کنید در این حوزه از رقبای خود به روزتر باشید.

همیشه در دسترس بودن: شما در هر روز و در هر زمان می توانید فروش داشته باشید و در زمانی که در محل کارتان هستید، می‌توانید مشتری های آنلاین را هم بدست بیاورید.

تصویر شما را بهبود می‌بخشد: وقتی کسب و کار خود را بصورت آنلاین اداره می کنید، محصولات و خدمات شما در خارج از فروشگاه شما در دسترس مشتریان شما هستند. از طریق فروش مجازی میتوانید راحت‌تر محصولات را به نمایش گذاشته و آنچه مشتریان می‌خواهند را به آنها نشان دهید.

وارد شبکه های اجتماعی شوید

شما به میلیون ها دنبال کننده در حساب های رسانه‌های اجتماعی خود نیاز ندارید. فقط با حضور خود در رسانه های اجتماعی می توانید مشتریان خود را بهتر بشناسید و رابطه خود را با آنها تقویت کنید.

با حضور در رسانه های اجتماعی می توانید:

با مشتریان بیشتر تعامل کنید: برخی از مشتریان می‌خواهند با کسب‌وکار شما تماس بگیرند تا بپرسند آیا جنسی موجود است یا خیر، و برخی از آنها ترجیح می‌دهند سریعاً آنلاین با شما در تماس باشند. داشتن رسانه های اجتماعی راه های جدیدی را برای ارتباط با مشتریان شما باز می کند.

محصولات یا خدمات جدید را معرفی: شما می‌توانید با نشان دادن مراحل ساخت محصول یا انجام خدمات، علاوه بر معرفی آن محصول در مشتریان خود اعتماد بیشتری به دست آورید.

البته، اگر می خواهید مشتریان و فالوورها با کسب و کار شما درگیر شوند، باید با آنها نیز تعامل داشته باشید. فعال بمانید و به نظرات و سوالات مربوط به پست های خود به گونه ای پاسخ دهید که با برند شما همسو باشد.

چطور کسب و کارمان را به‌روز کنیم

از ابزارهای به روز برای مدیریت استفاده کنید

کارهای مبتنی بر رایانه تنها با زیرساخت های مناسب امکان پذیر است. پس به عنوان یک مدیر درمورد اینکه شرکتتان برای پیشرفت به چه گزینه هایی نیاز دارد باید فکر کنید. در کسب و کارهای پیشرو و حرفه ای بیشتر از نرم افزارهای به روز و آنلاین و مبتنی بر ابر استفاده میشود، زیرا این نرم افزارها میتواند از هرکجا و در هر زمان در دسترس باشد و مدیریت را برای شما آسان تر کند.

شما نمی توانید با نرم افزارهای قدیمی که فقط از طریق رایانه های موجود در دفتر قابل دسترس کسب و کارتان را آنلاین کنید. ورود از راه دور به سیستم رایانه ای شرکت نیز ممکن است گزینه دیگری باشد که معمولا کارایی کمتری دارد و کمی برای افراد دشوار است. در هر صورت، مهم است که این نرم افزار نیازهای شرکت را رفع کند.

به مسائل مالی و منابع انسانی اهمیت دهید

مسائل مالی در مدیریت شرکت همیشه مبحثی مهم است که مدیران موفق سعی می‌کنند به آن توجه ویژه بکنند. برای تبدیل کردن یک کسب و کار سنتی به یک کسب و کار به روز و آنلاین باید به مدیریت مالی و مسائل حسابداری دقت کنید.

اما چطور امور مالی و منابع انسانی خود را مدیریت کنیم؟

مجموعه نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو یک سیستم تحت وب و آنلاین است که شامل خدماتی از جمله سیستم حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، تنخواه گردان و حسابداری آنلاین می‌شود. آنلاین بودن خدمات فینتو باعث می شود تا کاربران علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان و در هر زمان، هزینه های کمتری نسبت به سیستم های قدیمی بپردازند.

معرفی نرم افزار حسابداری فینتو

با نرم‌افزار حسابداری فینتو شما به راحتی می‌توانید با نرم‌افزارهای پیچیده خداحافظی کنید و مدیریت تمام نیازهای کسب و کار خود را با یک راه حل حسابداری ساده انجام دهید.

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو با هدف کاهش هزینه ها و سهولت در انجام امور برای مدیران و بخش امور مالی شرکت ها طراحی شده است. در ادامه برخی کارکردها و خدمات این نرم افزار یاد شده است:

•            کنترل موجودی انبار شرکت در پایان هر ماه

•            محاسبه دقیق و موشکافانه سود و زیان

•            مطلع شدن از حجم و زمان سفارش هرگونه کالا

•            ثبت و ضبط نمودن عملیات چک های دریافتی و پرداختی شرکت

•            کنترل ورود و خروج محصولات جدید به داخل انبار

•            ثبت و ضبط نمودن دستمزد کارگران و محاسبه کلیه هزینه ها

•            مدیریت نمودن حساب ها

•            ایجاد فاکتورهای سفارشات با آرم و لوگوی شرکت مربوطه

•            مقرون به صرفه بودن و سرعت عمل بالا

          فینتو به عنوان نرم‌افزار مبتنی بر ابر، مزایای بیشماری دارد که برای آگاهی بیشتر می توانید به وب سایت فینتو مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی