• شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400101813053
  • خبرنگار : 50189

در ستاد مقابله با کرونای استان مطرح شد

ترم جدید دانشگاه‌ها، حضوری می‌شود/ اگر آمادگی نداشتیم خسارات سیل در استان کرمان چند برابر بود

ترم جدید دانشگاه‌ها، حضوری می‌شود/ اگر آمادگی نداشتیم خسارات سیل در استان کرمان چند برابر بود

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: اگر اقدامات موثر هنچون لایروبی رودخانه ها و... در سال ۹۹ نبود و اگر یک هفته آماده باش ستاد بحران و بسیج امکانات دولتی، شهرداری ها و ... نبود، خسارات بیش از اینها بود و ما باران حدود ۲۴۰ میلیمتر با کمترین خسارت تجربه کردیم لذا آمادگی خیلی مهم است.

علی زینی وند عصر امروز ۱۸ دی ماه در ستاد مقابله با کرونای استان کرمان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم دومین سالگرد شهید سلیمانی، گفت: با وجود آنکه این برنامه مقارن با سیل جنوب شد اما با هم افزایی که بین مسئولین وجود داشت هر دو آنها به خوبی مدیریت شدند.

وی ادامه داد: ما اکنون در وضعیت مبهم هستیم و سویه جدید تاثیرات خودش را در دنیا گذاشته است و کشور ایران وضعیت باثباتی همراه با نگرانی دارد و حتما باید سناریو بدبینانه در دستور کار قرار دهیم.

استاندار کرمان تاکید کرد: کمیته ها وضعیت خود را بازیابی و برنامه هایشان را بازنگری کنند و کاستی های بیمارستان ها بررسی شود و بدانید آمادگی در بالاترین سطح ضرر ندارد.

وی در ادامه گریزی به سیل اخیر در جنوب زد و گفت: اگر اقدامات موثر هنچون لایروبی رودخانه ها و... در سال ۹۹ نبود و اگر یک هفته آماده باش ستاد بحران و بسیج امکانات دولتی، شهرداری ها و ... نبود، خسارات بیش از اینها بود و ما باران حدود ۲۴۰ میلیمتر با کمترین خسارت تجربه کردیم لذا آمادگی خیلی مهم است.

زینی وند اظهار کرد: طبق تاکید رئیس جمهور بر بازگشایی دانشگاه ها و با توجه به واکسیناسیون لزومی بر غیرحضوری بودن کلاس های آموزشی نداریم، روسای دانشگاه‌ها جمع بندی دقیق از موانع بازگشایی داشته باشید تا در صدد رفع آنها برآییم.

وی در پایان خطاب به مردم گفت: در بحث واکسیناسیون نباید به اخبار غیرعلمی توجه نکنید.

به گزارش ایسنا، رحمان جلالی سرپرست معاونت هماهنگی امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: پنج شهر در وضعیت زرد و ۱۸ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و شهر قرمز نداریم.

وی تاکید کرد: موانع حضوری برگزار شدن کلاس های دانشگاه ها احصاء در راستای رفع آنها برآییم و حتما ترم جدید کلاس ها حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha