• شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400101812923
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس هیئت اسکی اصفهان:

تیوپ سواری حادثه‌آفرین است

تیوپ سواری حادثه‌آفرین است

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت اسکی استان اصفهان در خصوص حادثه تیوپ‌سواری پیست فریدونشهر که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت چندنفر دیگر شد، گفت: بارها درباره عواقب بد و حوادثی که تیوپ‌سواری می‌تواند به دنبال داشته باشد تذکر داده‌ایم، اما باز هم شاهد بروز چنین حوادث ناگواری هستیم.

محمود یسیلیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با بارش برف و مساعد بودن شرایط اسکی، شاهد حضور علاقمندان زیادی در پیست‌های اسکی استان به‌ویژه فریدونشهر هستیم و همیشه یکی از مشکلات و معضلات ما در پیست‌های اسکی، استفاده از تیوپ به ویژه در مناطق حادثه‌خیز بوده و بارها در این خصوص هشدارهای لازم به خانواده‌ها و علاقمندان داده شد، اما متاسفانه باز هم شاهد بروز چنین اتفاقات ناگواری هستیم.

وی افزود: با توجه به تعطیلی رسمی پیست اسکی فریدونشهر در پنجشنبه (۱۶، دی‌ماه) به دلیل ایام فاطمیه، برخی از افرادی که به این محل سفر کرده بودند در دامنه کوه و مسیرهای منتهی به پیست فریدونشهر در فاصله ۲۰۰ متری خارج از محدوده پیست، اقدام به تیوب سواری کردند که متأسفانه منجر به این حادثه تلخ شد که در طی آن یک بانوی جوان که دچار ضربه مغزی شده بود، فوت کرد و چند نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان با اشاره به استقبال خوب مردم از بازگشایی پیست فریدونشهر گفت: با بارش برف خوبی که در منطقه داشتیم و بازگشایی رسمی آن شاهد استقبال بسیار خوبی بودیم که ترافیک سنگینی را نیز ایجاد کرد. خوشبختانه در خود محوطه پیست امکانات و تفریحات سالم و ایمنی برای علاقمندان به این رشته فراهم شده و نیازی به چنین اقدامات خطرناک نیست.

یسیلیانی تأکید کرد: از مردم و علاقمندان به ورزش‌های زمستانی درخواست می‌کنیم که از پرداختن به فعالیت‌های خطرآفرین دوری کرده و سعی کنند با استفاده از امکانات و تسهیلاتی که به‌صورت استاندارد و سالم در پیست‌ها در نظر گرفته شده، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha