• جمعه / ۱۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400101712419
  • منبع : نمایندگی ایلام

امیر ناصر آراسته:

اجازه تحرک به دشمنان نمی‌دهیم

اجازه تحرک به دشمنان نمی‌دهیم

ایسنا/ایلام رئیس هیات معارف جنگ گفت: ما سربازان تمدن نوین اسلامی و زمینه سازان ظهور صاحب الزمان (عج) هستیم که با استفاده از علم و دانش رزمی اجازه تحرک به دشمنان را نمی دهیم.

امیر سرتیپ ستاد «ناصر آراسته» روز جمعه در آیین گرامیداشت عملیات میمک اظهار کرد: همانطور که دشمنان در رزم خود از علم و دانش روز بهره می برند، نیروی رزمی و دفاعی ایران اسلامی نیز متناسب با فناوری های نوین به مقابله با دشمنان می پردازند و  ما نیز سربازان تمدن نوین اسلامی و زمینه سازان ظهور صاحب الزمان (عج) هستیم که با استفاده از علم و دانش رزمی اجازه تحرک به دشمنان را نمی دهیم.

وی با بیان اینکه با مطالعه در جنگ های رخ داده در نقاط مختلف جهان در می یابیم که هیچ کدام از این جنگ ها بجز دفاع مقدس رنگ و بوی الهی نداشته و جنگ های محور مقاومت نیز با تاسی از دفاع مقدس ایران اسلامی به نبردهای معنوی و جنگ در راه خداوند تبدیل شده اند، تصریح کرد: رزمندگان ایل خزل از سابقون دفاع مقدس هستند و حضور و مشارکت آنها در عملیات ضربت ذوالفقار و همراهی آنها با ارتش در بازپس گیری میمک فراموش نشدنی است و عشایر که محافظان مرزها هستند، چشم امید کشورند و در زمان جنگ تحمیلی حضور داوطلبانه عشایر در جبهه ها در تغییر سرنوشت جنگ تاثیر غیرقابل انکار بود.

امیر ستاد «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور هم با بیان اینکه میمک اولین عملیات پیروز و موفق کشور در طول جنگ تحمیلی است که سرنوشت جنگ در جبهه میانی را تغییر داد، اظهار کرد: رژیم بعثی عراق و حامیانش در آن روز با عملیات فتح میمک تحقیر شدند و اکنون نیز دشمن توان هماوردی و مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

وی گفت:  دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران با محاسبات غلط خود گمان کردند با ترور سردار سلیمانی جبهه مقاومت را به بن بست و نابودی می کشانند اما خون شهید سلیمانی جبهه محور مقاومت را مستحکم تر و منسجم تر از همیشه کرده است.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha