• پنجشنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400101611798
  • خبرنگار : 50250

تامین آب شرب مهم‌ترین مشکل شهرستان بن است

تامین آب شرب مهم‌ترین مشکل شهرستان بن است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل در این شهرستان بحث تامین آب شرب است، گفت: دبی آب چشمه‌های این شهرستان بسیار پایین آمده است و با مشکل قطعی آب مواجه می‌شویم.

کیانوش نادری ۱۶ دی‌ماه در شورای اداری شهرستان بن با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام در این شهرستان، اظهار کرد: پروژه آبرسانی بن- بروجن و محور مواصلاتی بن- داران از پروژه‌های ملی دارای اولویت در این شهرستان است.

فرماندار بن با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل در این شهرستان بحث تامین آب شرب است، گفت: دبی آب چشمه‌های این شهرستان بسیار پایین آمده است و با مشکل قطعی آب مواجه می‌شویم، در روز تاسوعا و عاشورا ۱۳ تانکر برای تامین آب شرب این شهرستان بکارگیری شد.

وی افزود: اداره آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری چاره‌ای بیندیشند تا در تابستان در شهرستان بن با مشکل قطعی آب مواجه نشویم.

نادری ساختمان کمیته قایقرانی، سالن بحران، ساختمان فرمانداری، فرهنگسرا، مصلی و تصفیه‌خانه از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان بن عنوان و تصریح کرد: هنوز اداراتی مانند ثبت اسناد، میراث فرهنگی، تبلیغات اسلامی، اوقاف، امور آب، فنی و حرفه‌ای و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این شهرستان اداره ندارند.

فرماندار بن با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه گردشگری و کشاورزی در این شهرستان، توضیح داد: اتمام این پروژه می‌تواند کمک بزرگی به وضیعت بیکاری شهرستان کند.

اعتبارات شهرستان بن در سالجاری رشد قابل توجهی داشته است

علی شهریارپور- رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات استانی ۲۶ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان اعتبار به شهرستان بن اختصاص یافت، اظهار کرد: از این میزان مبلغ ۱۲ میلیارد و ۷۹۲ میلیون تومان معادل ۴۹ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: همچنین از محل سایر منابع و ردیف‌های اعتباری متفرقه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اختصاص یافت که در مجموع ۲۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون از این اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

 شهریارپور با اشاره به پروژه آبرسانی بن- بروجن، عنوان کرد: امسال به این پروژه ۲۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۱۹ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات توازن اختصاص پیدا کرده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری در پایان بیان کرد: امسال اعتبارات شهرستان بن رشد قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha