• چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400101510932
  • خبرنگار : 50184

مربی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران:

به کسب سکوی جهانی فکر می‌‎کنیم

به کسب سکوی جهانی فکر می‌‎کنیم

ایسنا/کرمانشاه مربی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران به کسب قهرمانی تیم ایران در رقابت های آسیایی پاورلیفتینگ به میزبانی ترکیه اشاره کرد و گفت: در اندیشه کسب سکوی جهانی هستیم.

جواد جوادی‌فر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری رقابت های پاورلیفتینگ آسیا 2021 در کشور ترکیه، اظهار کرد: تیم ملی ایران با حضور بیش از 50 ورزشکار در این رقابت ها حضور داشت که 800 ورزشکار از 23 کشور آسیایی در آن شرکت کرده بودند.  

وی ادامه داد: این رقابت ها قرار بود ابتدا در هنگ کنگ برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی این کشور میزبانی آن را نپذیرفت و ترکیه میزبان شد، درحالیکه ترکیه خودش به دلیل اینکه کشوری اوراسیایی است امکان حضور نماینده ای در مسابقات نداشت.

مربی تیم ملی پاورلیفتینگ کشورمان بااشاره به حضور چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در این مسابقات، عنوان کرد: درپایان این رقابت ها تیم اعزامی ایران که هفت ورزشکار کرمانشاهی نیز در آن حضور داشتند، توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند. 

وی با بیان اینکه ایران یکی از قطب های قدرتمند پاورلیفتینگ در آسیا محسوب می شود، عنوان کرد: طی سالهای گذشته تیم ایران همواره روی یکی از سه سکوی نخست این قاره ایستاده است. 

مربی تیم ملی پاورلیفتینگ ایران تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه به رشدی که در شرایط فعلی در پاورلیفتینگ ایران وجود دارد، امیدواریم در آینده روی یکی از سکوهای جهانی هم قرار بگیریم. 

وی یادآورشد: پاورلیفتینگ ایران تاکنون در رقابت های جهانی تنها به تک مدال بسنده کرده که مدال من در رقابت های جهانی 2017 سوئد، مهدی مافی غلامی و مصطفی رنجبر در جهانی 2018 کانادا بوده است. 

جوادی فر در ادامه به حضور هفت ورزشکار از کرمانشاه در رقابت های آسیایی ترکیه هم اشاره کرد و گفت: در این رقابت ها امیرحسین جوادی‌فر، پدرام کرم سیما، کیان رحمتی، مصیب اصلاحاتی، نعیم فتاحی، مهدی جوادی‌فر و سجاد امیری به عنوان هفت ورزشکار اعزامی کرمانشاه به مسابقات آسیایی بودند که دستاورد آنها کسب شش مدال رنگارنگ بود. 

این مربی کرمانشاهی پاورلیفتینک عنوان کرد: تاکنون در تاریخ پاورلیفتینگ کرمانشاه سابقه نداشته که هفت ورزشکار و یک مربی اعزامی به رقابت های آسیایی داشته باشیم و این نتیجه نیز بهترین نتیجه ای است که تابحال در رقابت های آسیایی کسب کرده ایم.

وی در پایان خواستار حمایت از این رشته ورزشی در کرمانشاه شد و گفت: علیرغم پتانسیل های بسیار بالایی که در پاورلیفتینگ داریم، اما در حال حاضر تنها هیات بدنسازی و پرورش اندام استان حامی آن است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha