به گزارش ایسنا، بنابراعلام چینی کرد، این معیارها ویژگیهایی هستند که آن برند برایش سالها زحمت کشیده تا خودش را به ما ثابت کند.
در این مقاله به ویژگیهایی اشاره میکنیم که یک برند چینی بهداشتی را «معتبر» میکند. چند برند معتبر هم مثال میزنیم که این ویژگیها را در خود دارند.
1- نیروی انسانی متخصص و آموزشدیده
صنعت چینی بهداشتی نیازمند نیروهای متخصص و با تجربه است. از واحد طراحی گرفته تا خط تولید نیازمند نیروهای آموزشدیده است. تعداد، تخصص و تجربۀ نیروی انسانی یک شرکت کیفیت محصولات را تضمین میکند.
در این صنعت نقش نیروی انسانی بسیار پررنگ است و بسیاری از مراحل تولید نیازمند دستان ماهر، هنرمند و پرتوان نیرویهای انسانی است. وقتی نقش نیروی انسانی پررنگ میشود، تجربه بیش از پیش رنگ میگیرد. ازاینرو قدمت شرکت و کارخانه به دلیل داشتن نیروهای قدیمی و با تجربه به یک مزیت رقابتی تبدیل میشود.
2- نگاه تخصصی به صنعت چینی بهداشتی
یک شرکت معتبر چینی بهداشتی فرایندهای تولید حرفهای دارد. دپارتمانها زنجیروار به هم متصل میشوند تا محصولات از ایده و طرح به محصولات فیزیکی سرامیکی تبدیل شوند. برندهای معتبر جهانی، علاوه بر واحدهای معمول صنعت چینی بهداشتی، دارای دپارتمانهای زیر هستند:
· طراحی؛ ایدهپردازی و پیشنهاد محصولات جدید
· تحقیق و توسعه؛ تلاش دائمی برای پیشرفت محصولات
· مدلسازی؛ ساخت الگوهای اولیۀ محصول با کارکرد درست
· کنترل کیفیت؛ اطمینان از انتقال محصولات بینقص به بازار
· تأمین؛ تهیه و استفاده از مواد اولیۀ باکیفیت
· آزمایشگاه؛ اطمینان از تولید محصولات استاندارد
· فروش و خدمات پس از فروش؛ توزیع مناسب محصولات و اطمینان از رسیدن درست محصول به دست مشتری
· بازاریابی؛ ارتباط سازنده با مخاطب و معرفی محصولاتی که نیاز کاربران را به خوبی رفع میکند
وجود چنین دپارتمانهایی در شرکت چینی بهداشتی، نشاندهندۀ دقت و اهمیت به ظرایف و جزئیات است و برای مصرفکننده نتایج زیر را به بار میآورد:
· تولید سریع
· محصولات متنوع
· پاسخگویی به سلایق
· اعتماد به برند و خدمات
3- دسترسی سریع به محصولات و شرکت
معتبرترین برندها در استانها و شهرهای مختلف نمایندگی دارند. میتوانید در زمان کوتاهی به نمایندگی فروش محصولاتشان در استان یا شهر خود مراجعه کنید یا محصولاتشان را در همۀ فروشگاههای معتبر مشاهده کنید.
شبکۀ توزیع گسترده باعث دسترسی آسان مصرفکننده به فروشگاه و نمایندگیهای معتبر میشود و باعث میشود خرید با خیال راحت انجام شود. در این صورت مشتری هر زمان و در هر شرایطی با هر سؤال و مشکلی به نماینده یا شرکت دسترسی خواهد داشت.
علاوه بر دسترسی فیزیکی دسترسی دیجیتال به برندها هم بسیار مهم است. برندهای معتبر را میتوانید با چند کلیک در اینترنت پیدا کنید. وبسایت و شبکههای اجتماعی برندها گویای میزان اعتبار آنهاست.
4- کارخانۀ بزرگ و فضاهای تولیدی وسیع
کارخانۀ بزرگ و مساحت فیزیکی کارخانه خبر از ظرفیت بالای تولید میدهد. وقتی به برندهای معتبر جهانی مانند کُهلر، توتو، دوراویت و روکا نگاهی میاندازیم میبینیم که هرکدام چندین کارخانه در کشورهای مختلف دارند. ظرفیت بالای تولید، سرعت تامین نیاز بازار، دسترسی بهتر به محصولات و اطمینان ناشی از سرمایهگذاری وسیع انجام شده برای ایجاد آن برند از مزایای انتخاب یک برند چینی بهداشتی با کارخانهی بزرگ و فضاهای تولیدی وسیع است.
5- اهمیت به مسئولیتهای اجتماعی
مسئولیتهای اجتماعی آن دسته از تعهدات و فعالیتهای داوطلبانۀ برندهای بزرگ است که سود آن به جامعه و محیط زیست میرسد و لزوماً برای برندها منفعت مالی ندارد. توجه پایدار یک برند به محیط زیست، جامعه و اقتصاد، به ویژه آنجا که مسئولیت اجتماعی یک اجبار یا قانون نیست، بیانگر نوع نگاه آن برند به ایجاد منفعت عمومی از کسبوکار و عدم آسیب به محیط و دیگران است.
بد نیست با یک مثال بیشتر توضیح داده شود. برند چینی بهداشتی «چینیکُرد» در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود را چنین عمل میکند:
· تصفیۀ پسابهای بهداشتی و صنعتی و استفادۀ دوباره از آنها
· آبیاری درختان داخل و اطراف کارخانه با آب تصفیهشده در تصفیهخانه
· توسعۀ فضای سبز و راهاندازی سیستم آبیاری قطرهای
· تعویض منظم فیلتر دودکشهای کارخانه و اطمینان از فرایند احتراق کامل
· صرفهجویی در مصرف انرژی با استفاده لامپهای کممصرف الایدی
بزرگترین کارخانۀ چینی بهداشتی ایران کدام است؟
در ایران چینیکُرد، با وسعت 300 هزار متر مربع، بزرگترین شرکت چینی بهداشتی است. این کارخانه با ظرفیت تولید 17000 تن چینی بهداشتی در سال گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است. این کارخانه با 3 فاز تولیدی در کرمانشاه بیش از 600 نیروی بومی را استخدام کرده است تا محصولات چینی بهداشتی، از جمله توالت فرنگی، روشویی و زیردوشی، تولید کند. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید!
در آخر
هنگام بررسی برندهای چینی بهداشتی و انتخاب برند معتبر به بزرگی کارخانه، تخصص و تجربه و حرفهایبودن شرکت دقت کنید. شرکتهای باتجربه، نیروهای متخصص و باتجربهای هم دارند و شرکتهای حرفهای دپارتمانهای حرفهای دارند.
علاوهبر اینها طبیعی است که سبد محصولات، تکنولوژی بهکارگرفتهشده و طراحیهای بروز نشاندهندۀ اعتبار یک شرکت چینی بهداشتی است. در واقع اینها خروجی یک شرکت بزرگ و معتبر است.
پس از لحاظکردن این موارد است که میتوانید با خیال راحت خرید کنید.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات