• دوشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1400101309496
  • خبرنگار : 50194

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دلدادگان انقلاب اسلامی و حاج قاسم ها به تکالیف خود عمل کردند

دلدادگان انقلاب اسلامی و حاج قاسم ها به تکالیف خود عمل کردند

ایسنا/مازندران جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دلدادگان انقلاب اسلامی و حاج قاسم ها به تکالیف خود عمل کردند و خداوند هم به وعده خود عمل کرد و آن هم پیروز حق علیه باطل است.

سردار فدوی در اجتماع مدافعان حرم استان بمناسبت دومین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهدا قبل از اینکه به شهادت برسند ابتدا در دلشان شهید شده بودند و از خدا میخواستند که ان ها را ببرد و نوشته‌ حاج قاسم  هم نشان دهنده این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی میدانست که به قتلگاه خود می رود، تصریح کرد: بسیاری از شهدا هم قبل از اینکه جسمشان شهید شود دلشان پیش خدا رفته بود.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دلدادگان انقلاب اسلامی برای خدا با اخلاص و صدق کامل به این میدان ناشناخته شتافتند و حماسه آفریدند.

فدوی افزود: حماسه مردان دلیر باعث شد تا رئیس جمهور آمریکا جلوی دوربین ها با صراحت اعلام کند که ما آمریکایی و همه هم‌پیمانان اروپایی و غیر اروپایی تصمیم گرفتیم و قصد داشتیم حکومت سوریه نباشد اما نتوانستیم چرا که ایران نخواست و از این قبیل اعترافات توسط سردمداران کفر و شرک بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: بر اساس ظواهر چطور می شود آن طرف جبهه همه توانمندی های دنیایی و مادی که تصور می شود را در اختیار داشت و دارد اما در همه نبرد هایی که علیه انقلاب اسلامی باز کردند با شکست مواجه شدند و نتوانستند یک پیروزی در طول ۴۳ سال پیدا کنند که اگر پیروز می شدند با توانمندی‌های رسانه ای که در اختیار دارند گوش دنیا را کر می‌کردند. نتوانستند بر جبهه حق انقلاب اسلامی حتی یک پیروزی بدست آورند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دلدادگان انقلاب اسلامی و حاج قاسم ها به تکالیف خود عمل کردند و خداوند هم به وعده خود عمل کرد و آن هم پیروز حق علیه باطل است.

سردار فدوی بیان کرد:  ۴۳ سال است که دلدادگان انقلاب اسلامی که با جان خود ایمان بستند و به تکالیف عمل کردند.

وی با بیان اینکه جان انسان با ارزش ترین چیزی که خدا به بندگان خود داده است، تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم با علم به این موضوع مردانه، شجاعانه و آگاهانه رفتند که عده ای به آغوش خانواده بازگشتند و عده ای هم شهید شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha