• پنجشنبه / ۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400100906605
  • منبع : نمایندگی کردستان

امام جمعه مریوان:

فتنه ۸۸ نتیجه نقشه های شوم استکبار جهانی بود

فتنه ۸۸ نتیجه نقشه های شوم استکبار جهانی بود

ایسنا/کردستان امام‌جمعه مریوان فتنه سال ۸۸ را نتیجه نقشه‌های شوم استکبار جهانی دانست و گفت: ملت ایران با پیروی از اراده الهی و با بصیرت و هوشیاری خود تمام تلاش‌های استکبار جهانی را ناتمام گذاشته و پیروزی و افتخار دیگری را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

ماموستا شیرزادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تمام روزهای زندگی هر انسانی هر کدام به نوعی یک امتحان الهی برای مخلوقات بوده است. در این امتحان الهی گروهی از انسان‌ها با حرکت در مسیر نادرست در دام فتنه افتاده و هم خود و هم دیگران را در آتشی که خود بنا کرده‌اند، می‌سوزانند. در این راستا ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا با هوشیاری کامل بتوانیم برگ برنده را در پیشگاه الهی در دست داشته باشیم.

وی بیان کرد: انسان باید خدا، خود، کشور و ملت را فراموش نکند چراکه این فراموشی موجب می‌شود تا رو به فنا و نابودی برود و دیگران نیز از آسیب او در امان نخواهند ماند.

شیرزادی ادامه داد: استکبار جهانی بارها و بارها تمام توطئه‌ها و نیرنگ‌های خود را به کار بسته تا استراحت، امنیت و آسایش ملت ایران را سلب کند، غافل از اینکه اراده خداوند همواره بر باطل پیروز خواهد شد.

وی فتنه سال ۸۸ را نتیجه نقشه‌های شوم استکبار جهانی دانست و عنوان کرد: ملت ایران با پیروی از اراده الهی و با بصیرت و هوشیاری خود تمام تلاش‌های استکبار جهانی را ناتمام گذاشته و پیروزی و افتخار دیگری را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی تأکید کرد: وحدت، انسجام، همدلی و همراهی مردم ایران در خلق حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ مهم‌ترین پیام مردم به دشمنان داخلی و خارجی نظام بود که این حماسه پس از گذشت ۱۰ سال همچنان ماندگار و هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.

امام‌جمعه مریوان با تأکید بر اینکه این حضور همیشه در صحنه ملت ایران وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند،تصریح کرد: مسئولان باید در قبال ایثار و فداکاری های مردم خدمتگزار آنان بوده و در این شرایط سخت اقتصادی با تمام معنا در خدمت مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: بیداری و بصیرت ملت ایران بارها استکبار جهانی و سیاستگذاران استکبار را به زانو درآورده است و این موجب شده تا سران استکبار نیز بارها به این امر اقرار کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha