• پنجشنبه / ۹ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400100906284
  • خبرنگار : 30054

عضو هیات مدیره بانک اعلام کرد

اعطای تسهیلات بدون وقفه ادامه دارد

اعطای تسهیلات بدون وقفه ادامه دارد

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت:روند اعطای تسهیلات با روال عادی در حال انجام است و متقاضیان برای ارائه درخواست تسهیلات به شعب بانک مراجعه کرده و خدمات دریافت می‌کنند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام بانک ملی ایران، سید فرید موسوی با بیان این مطلب تاکید کرد: تنها در سه روز اول آذر ماه سال جاری به دلیل به روز رسانی سامانه های اعتباری، روند اعطای تسهیلات  با مشکلاتی مواجه شد و از آن پس هیچ‌گونه وقفه‌ای در اعطای تسهیلات وجود نداشته است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات خرد و تسهیلات مرتبط با بخش تولید در اولویت بانک ملی ایران قرار دارد و شعب بانک موظف هستند با رعایت مدیریت منابع و مصارف، درخواست‌های متقاضیان را بررسی و در چارچوب قوانین، نیاز تسهیلاتی مشتریان را برآورده کنند.

موسوی تاکید کرد: به همه شعب اعلام شده است که بر اساس تفاهمنامه بانک ملی ایران با برخی دستگاه‌ها علی‌الخصوص دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، اعطای تسهیلات به متقاضیانی که از سوی این نهادها معرفی می‌شوند که عمدتا هم تسهیلات خرد می‌باشند، و همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در اولویت قرار گیرند.

وی ادامه داد: همه بانک‌ها و من جمله بانک ملی ایران موظف هستند در اعطای تسهیلات مدیریت منابع و مصارف را نیز اعمال نمایند که این مهم مورد تاکید بانک مرکزی وهمه دستگاه‌های نظارتی و البته علم افتصاد می‌باشد و طبیعی است که بودجه بانک برای تخصیص اعتبارات  نامحدود نیست و نمی‌توان به همه تقاضاها پاسخ داد و شرمنده برخی متقاضیان می‌شویم. از همین رو مجبور به اولویت‌بندی بوده و بانک تصمیم گرفته است تا در اعطای تسهیلات، تقاضای بخش تولید و متقاضیان تسهیلات خرد را در اولویت قرار دهد. 

موسوی با اشاره به جذب منابع جدید توسط بانک ملی ایران گفت: طبیعی است که با جذب منابع جدید،  روند اعطای تسهیلات نیز شتاب بیشتری می‌گیرد.

این عضو هیات مدیره بانک ملی اظهار کرد: در مورد وقفه‌ای که در روزهای ابتدایی آذرماه به وجود آمد  به همه ادارت امور شعب سراسر کشور اطلاع‌رسانی شد. در این میان اگر مشتریان عزیزمان که معتقدیم والاترین سرمایه بانک هستند، در اعطای تسهیلات با چالش خاصی مواجه شده‌اند، می‌توانند با اعلام مراتب به اداره کل روابط عمومی بانک یا اداره کل بازرسی، نسبت به احقاق مطالبه خود اقدام کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha