• چهارشنبه / ۸ دی ۱۴۰۰ / ۲۱:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400100806141
  • خبرنگار : 50180

استاندار کرمانشاه:

مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرند

مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از مدیران مدارس خواست رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیرند.

هوشنگ بازوند عصر امروز(هشتم دی) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، خواستار رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس شد و گفت: دانش آموزان امانت هایی هستند که مسئولان آموزش و پرورش باید با رعایت پروتکل های بهداشتی  از آن ها مراقبت کنند.

بازوند ادامه داد: مدرسه نشاط اجتماعی ایجاد می کند و دانش آموزان به این نشاط نیاز دارند، لذا امید است در سایه حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد بازگشت شادابی و نشاط به دانش آموزان به عنوان آینده سازان فردای جامعه باشیم.
 
استاندار کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به نرخ باسوادی در کشور داشت و گفت: در حالی که نرخ باسوادی در کشور بیش از ۹۶ درصد است، این نرخ در استان دو دهم درصد بیشتر است.

استاندار کرمانشاه در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: حاج قاسم نماد ایثار، ازخودگذشتگی، شجاعت، خودباوری و خداباوری است.

بازوند گفت: محبوبیت حاج قاسم در مراسم تشییع پیکر این سردار شهید به همگان نشان داده شد.

 مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به تخریب ۷۸ مدرسه با ۴۱۵ کلاس درس در زلزله آبان ۱۳۹۶ در مناطق زلزله زده استان، گفت: هم اکنون ۳۲۰ مدرسه با ۱۱۲۲ کلاس درس در مناطق زلزله زده استان ساخته شده که ساخت این تعداد کلاس درس با چهار هزار میلیارد ریال اعتبار  با کمک خیران مدرسه ساز و دولت، وعده ساخت هر روز یک کلاس درس را در کرمانشاه تحقق بخشید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به  در دست ساخت بودن ۹۰ پروژه آموزشی با ۴۵۰ کلاس درس در استان داشت و ابراز امیدواری کرد، این پروژه ها با ورود خیرین مدرسه ساز و بودجه های دولت در موعد مقرر آماده بهره برداری شود.

یزدان پناه با بیان اینکه استان ۶۴۰ خیر مدرسه ساز دارد، گفت: این خیرین سال گذشته ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت کلاس های درس اختصاص داده و امسال هم تعهد همین میزان کمک را  داده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس اشاره ای هم به به جمع آوری مدارس کانکسی در استان داشت و گفت: هم اکنون ۲۶۰ کلاس درس کانکسی با کمتر از ۱۰ دانش آموز در استان داریم که در تلاشیم تا این مدارس را حذف کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha