• یکشنبه / ۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400100503210
  • خبرنگار : 50184

توضیحات دادستان کرمانشاه درباره آتش سوزی ساختمان 9 طبقه

توضیحات دادستان کرمانشاه درباره آتش سوزی ساختمان 9 طبقه

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در خصوص حادثه آتش سوزی ساختمان 9 طبقه در شهر کرمانشاه توضیحاتی ارائه داد.

شهرام کرمی در نشست اضطراری که به منظور بررسی حادثه آتش سوزی شب گذشته(چهارم دی) ساختمان 9 طبقه در شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این حادثه شامگاه دیروز در یک ساختمان 9 طبقه واقع در بلوار ظفر جنوبی کرمانشاه اتفاق افتاد که متاسفانه خسارات جانی و مالی زیادی به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: آتش سوزی از پارکینگ این ساختمان و از یک دستگاه خودرو 207 آغاز شده و به سایر طبقات ساختمان سرایت کرده که در نهایت فوت  دو نفر از ساکنین این ساختمان -یک مادر و دختر- را به همراه داشته است.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه در این حادثه 25 نفر از ساکنین این ساختمان توسط نیروهای آتش نشانی از طریق پلکان از ساختمان خارج شدند، عنوان کرد: آتش نشانی به موقع در محل حاضر و با ورود به موقع مانع از خسارات جانی و مالی بیشتر شد.

کرمی عنوان کرد: متاسفانه در این حادثه ازدحام جمعیتی در اطراف محل آتش سوزی راه را برای امدادرسانی دشوار کرده بود که انتظار داریم مردم در حوادث اینچنینی از حضور در اطراف محل حادثه پرهیز کنند تا امدادرسانی ها تسریع شود.

کرمی با تاکید بر بررسی دقیق و شناسایی عوامل این حادثه، عنوان کرد: درحال انجام بررسی های لازم هستیم تا افرادی که در این زمینه قصور داشته اند را شناسایی و با آنها برخورد کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه وجود برخی مشکلات فنی در این ساختمان باعث گسترده تر شدن حریق شده، اعلام کرد: اگر نکات فنی و ایمنی در این ساختمان رعایت شده بود، شاید حادثه به این گستردگی ادامه نمی یافت.

وی با بیان اینکه این مشکل در حال حاضر در بسیاری دیگر از ساختمان ها و بویژه پاساژهای شهر کرمانشاه وجود دارد، اظهار کرد: در این رابطه از دستگاه های ذیربط می خواهیم که نسبت به شناسایی این پاساژها اقدام کرده و حتی در صورت لزوم نسبت به پلمپ آنها اقدام کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha