• شنبه / ۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400100402176
  • منبع : اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

چند قدم تا پایان ۴ پروژه عمرانی در استان اصفهان

چند قدم تا پایان ۴ پروژه عمرانی در استان اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت فیزیکی حدود ۱۰۰ درصدی چهار پروژه عمرانی در سطح استان اصفهان خبر داد.

بهزاد شاهسوندی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی این اداره‌کل با سرعت مطلوب و مطابق با برنامه زمان‌بندی در دست اجرا هستند، اظهار کرد: در حال حاضر چهار پروژه عمرانی دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۱۰۰ درصدی بوده و در واقع تنها چند قدم مانده تا به سوت پایان ساخت این پروژه‌ها نزدیک شویم.  

وی به تشریح اقدامات انجام شده برای این پروژه‌ها پرداخت و گفت: نخستین پروژه، احداث باند دوم اصفهان-چادگان است که در آغاز، با هدف رفع نقاط حادثه‌خیز و جلوگیری از تصادفات رخ به رخ در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفت.  

به گزارش ایسنا، معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این پروژه به طول ۲.۵ کیلومتر تکمیل شده است، افزود: برای این میزان از پروژه، ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.  

وی از دیگر پروژه‌های راهسازی این اداره‌کل به پروژه احداث ۱.۵ کیلومتر از باند دوم رزوه - چادگان اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه بسیار حائز اهمیت بوده و تکمیل این میزان راهسازی ۵ میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.  

شاهسوندی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح گلشن از دیگر پروژه‌های با پیشرفت ۱۰۰ درصدی این اداره‌کل است، خاطرنشان کرد: این پروژه شامل احداث ۳.۵ کیلومتر راهسازی و دو دستگاه پل بوده که برای احداث آن، ۴۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.  

وی در نهایت به پروژه زیرگذر مسکن مهر نایین اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه ۴.۵ کیلومتر راهسازی اجرا و دو دستگاه پل ساخته شده و مجموعاً اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۱۹۰ میلیارد ریال بوده است.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha