• شنبه / ۴ دی ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400100401827

شریفی: مشکل شهر خودرو بازیکن و مربی نیست

شریفی: مشکل شهر خودرو بازیکن و مربی نیست

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو گفت: بازیکنان و مربی خوبی داریم اما مشکل جای دیگری است و لازم است همه پای کار بیایند تا شرایط بهتر شود.

مهدی شریفی در جمع خبرنگاران در خصوص شکست شهر خودرو مقابل استقلال تهران در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: هیچکس به تیم شهر خودرو توجه نمی‌کند. بیرون از زمین بازی هم حواس کسی به ما نیست. حتی بازیکنمان را روی سکو راه نمی‌دهند. تا زمانی که حاشیه باشد و کسی به ما توجه نکند، وضع تیم همین خواهد بود.

وی افزود: نمی‌دانم مشکل از کجاست اما همه باید مشکلات شخصی و درگیری‌ها را کنار گذاشته و از تیم حمایت کنند. مربی و بازیکن تیم را اخراج می‌کنند، صدای کسی در نمی‌آید. شهر خودرو نماینده یک کلان‌شهر در لیگ برتر است و نباید چنین وضعیتی داشته باشد.

بازیکن تیم فوتبال پدیده در خصوص درگیری‌اش با بازیکن استقلال گفت: فشار زیادی روی بازیکنان است. هرکس شرف و آبرویی دارد. ۱۱ هفته گذشته و فقط ۲ امتیاز گرفته‌ایم. از مسئولان استان و ارگان‌های مربوط خواهش می‌کنم به داد پدیده برسند. اگر وضع به همین منوال باشد، روز به روز شرایط شهر خودرو اسفناک‌تر خواهد شد.

در شهر مشهد غریبیم 

علی طاهران در جمع خبرنگاران در خصوص شکست پدیده مقابل استقلال تهران در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اظهار کرد: به تیم استقلال تبریک می‌گویم. در هر بازی نمایش خوبی داشته و از نظر فنی مشکلی نداریم. در مشهد واقعا غریب هستیم؛ گویی نماینده شهر تبریز هستیم و در مشهد بازی می‌کنیم. هیچکس به ما سر نمی‌زند.

وی افزود: با این شرایط نمی‌شود کار کرد. اگر هیات فوتبال می‌خواهد تیم‌داری کند، قدمی بردارد. همه باید کاری کنند که تیم بی‌حاشیه شود. در هر بازی ۹۰ دقیقه تلاش می‌کنیم تا امتیاز بگیریم اما حاشیه‌های تیم تمامی ندارد و همین مسائل جلوی موفقیت تیم را می‌گیرد.

بازیکن تیم فوتبال شهر خودروی مشهد در پاسخ به این سوال که چقدر مدیران شهر خودرو در نتایج و وضعیت فعلی تیم نقش دارند، بیان کرد: در این باره نظری ندارم. معتقدم باید دست به دست هم دهیم تا تیم رو به جلو حرکت کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha