• چهارشنبه / ۱ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400100100154

سرجان: یکی از بهترین‌های بسکتبال ایران را بردیم

سرجان: یکی از بهترین‌های بسکتبال ایران را بردیم

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت: خوشحالم که توانستیم مهرام، یکی از بهترین‌های تیم‌های بسکتبال ایران را شکست دهیم.

سرجان ایوانوویچ در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیروزی تیمش مقابل مهرام تهران در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور اظهار کرد: مهرام یکی از بهترین‌های تیم‌های بسکتبال ایران است و بسیار خوشحالم که توانستیم این تیم را شکست دهیم. بازیکنانم تلاش بسیار کردند و با خودباوری توانستیم نمایش خوبی مقابل مهرام داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

وی در خصوص عملکرد سرمربی قبلی آویژه صنعت مشهد افزود: درست نیست که من درباره سرمربی قبلی تیم صحبت کنم اما از زمانی که به تیم اضافه شدم، عملکرد بازیکنان بهتر شد و همگی کمک کردند تا جو خوبی بر تیم حاکم شود.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه یادآور شد: از پنج بازی قبلی چهار برد کسب کردیم و فقط یک بازی را با اختلاف یک امتیاز واگذار کردیم. به آینده فکر نمی‌کنم و فقط روی بازی با سپاهان تمرکز می‌کنیم. بازی به بازی جلو می‌رویم تا به انتهای نیم فصل دوم برسیم و ببینیم که تکلیف تیم‌ها به چه ترتیب خواهد شد.

ایوانوویچ گفت: متاسفانه بازی‌ها به صورت متمرکز و در تهران برگزار می‌شود و نمی‌توانیم از وجود هواداران و بازی‌های داخل خانه بهره ببریم.  

تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در هفته دوازدهم لیگ برتر هشتم دی‌ ماه به مصاف فولاد مبارکه سپاهان خواهد رفت. شاگردان ایوانوویچ با کسب ۶ برد از ۱۱ بازی در رده پنجم جدول هشت تیمی گروه ب رقابت‌ها قرار دارند. مهرام با قبول شکست مقابل آویژه در رده دوم و نماینده اصفهان با ۱۴ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha