به گزارش ایسنا، این شرکت فست فود زنجیره ای در عین این که تلاش می کند این مشکل را با استفاده از پروازها و همکاری با تامین کنندگان و واردکنندگان برطرف کند، از روز جمعه تا پایان دسامبر سیب زمینی سرخ کرده را در اندازه کوچک به مشتریانش عرضه می کند. حذف بسته های متوسط و بزرگ برای اطمینان از این که مشتریان همچنان می توانند سفارش خود را دریافت کنند، ضروری بوده است.
بر اساس گزارش بلومبرگ، مک دونالد امیدوار است مشکلات عرضه که ۲۹۰۰ شعبه این شرکت در ژاپن را تحت تاثیر قرار داده است، تا شب سال نو برطرف شود و اعلام کرد این اقدام روی عرضه "هش براون" (غذای ساده تهیه شده از سیب زمینی) تاثیر نخواهد گذاشت. مشتریان برای سفارش خود ۵۰ ین (۴۴ سنت) تخفیف دریافت می کنند تا کوچکتر بودن بسته جبران شود.
انتهای پیام
نظرات