• دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400092923070
  • خبرنگار : 30054

تخفیف‌های ویژه شب یلدا در فروشگاه لوازم خونگی

تخفیف‌های ویژه شب یلدا در فروشگاه لوازم خونگی

شب یلدا مانند شب‌های دیگر نیست، بهانه‌ای است برای دور هم جمع شدن و دیدن هم. به خصوص در دورانی که ویروس کرونا ما را از هم دور کرده، برگشت به این سنت‌های قدیمی ضروی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لوازم خونگی، یلدا یک جشن باستانی است که از سالیان گذشته برای ما باقی مانده و نباید فراموش شود. به همین دلیل، گرامیداشت این جشن برای ما ارزش زیادی دارد. شاید دلتان بخواهید به این مناسبت برای خودتان چیزی بخرید یا به کسی هدیه دهید؛ فروشگاه لوازم خونگی تخفیف‌های ویژه‌ای برای شما در نظر گرفته است.

فروشگاه لوازم خونگی به مناسبت شب یلدا تخفیف‌های زیادی روی محصولات خود گذاشته است. شما می‌توانید با کد تخفیف Yalda50 هر محصولی را که می‌خواهید با بهترین کیفیت تهیه کنید. این فروشگاه انواع لوازم خانگی و لوازم بهداشتی را عرضه می‌کند. تنوع محصولات لوازم خونگی پاسخگوی نیاز هر فرد با هر سلیقه‌ای است. کافی است به سایت این فروشگاه بروید و محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

اکثر ما برای اینکه چیزی را بخریم باید مدت‌ها پس‌انداز کنیم تا بتوانیم کالای مورد نظرمان را تهیه کنیم. اما اگر کالایی که می‌خواهیم را در تخفیف بخریم، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم به خواسته‌امان رسیده‌ایم. فروشگاه لوازم خونگی برای رفاه حال شما عزیزان تخفیف ویژه‌ یلدایی بزرگی در نظر گرفته تا زودتر شما را به رویاهایتان برساند. کافی است به سایت بروید و چیزی که مدت‌ها آرزویش را داشتید انتخاب کنید و از بابت قیمت و کیفیت خیالتان راحت باشد.

فروشگاه لوازم خونگی

فروشگاه لوازم خونگی یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های خرید آنلاین لوازم خانگی در کشور است. این فروشگاه از اواسط دهه ۶۰ به‌طور حضوری شروع به کار کرده و ۵ سالی است که محصولات خود را آنلاین هم عرضه می‌کند. فروش آنلاین به مشتریان سراسر کشور این امکان را می‌دهد که خریدی امن و راحت از لوازم خونگی داشته باشند. و با بهترین قیمت ممکن کالای مورد نظرشان را بخرند.

در این فروشگاه انواع لوازم آشپزخانه، لوازم بهداشتی، لوازم شست‌وشو و نظافت، لوازم سرمایشی و گرمایشی، یخچال و فریزر، نوشیدنی ساز، سرخ کن و غذاساز، لوازم پخت‌وپز، لوازم صوتی و تصویری عرضه می‌شود. همچنین، بهترین برندهای لوازم خانگی اعم از باریتون، فیلیپس، بوش، مباشی، تفال و سایر برندهای مطرح جهان را می‌توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

به دلیل تنوع زیاد این فروشگاه حتماً می‌توانید کالای مورد نظرتان را پیدا کنید. سپس، کالای مورد نظرتان را انتخاب کرده و با کد تخفیف Yalda50 آن را با مناسب‌ترین قیمت بخرید. تخفیف یلدا یکی از بهترین موقعیت‌های خرید از فروشگاه لوازم خونگی است. فروشگاه لوازم خونگی سفارشتان را سریع و با بهترین بسته‌بندی به‌دستتان می‌رساند. در تمام مراحل سفارش تا ارسال و حتی پس از دریافت کالا، می‌توانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. پشتیبانی به سؤالات شما پاسخ داده و سعی می‌کند تا تجربه خرید امن و مطمئنی از لوازم خونگی داشته باشید.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارسال رایگان

با توجه به شیوع ویروس کرونا، خرید آنلاین یک گزینه امن و مطمئن برای مشتریان است. اما باز هم ممکن است نگرانی‌های راجع به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشید. اگر از فروشگاه لوازم خونگی خرید می‌کنید، نگران پروتکل‌ها نباشید. همکاران ما در تمام مراحل بسته‌بندی و ارسال پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند. این فروشگاه به شما این اطمینان را می‌دهد که کالای مورد نظرتان از نظر بهداشتی هیچ مشکلی نداشته باشد.

ارسال بالای ۱۲۰ هزار تومان و ارسال به سراسر تهران رایگان است. همچنین، هزینه پست برای شهرستان هم با توجه به اندازه کالا محاسبه می‌شود. کارکنان لوازم خونگی کالا را در قسمت انبار به‌صورت کامل چک کرده تا سفارش‌ها بدون هیچ مشکلی به‌دست مشتری برسد. پس از تأیید سلامت، کالا به قسمت بسته‌بندی رفته و سپس ارسال خواهد شد.

خدمات پس از فروش و اصالت کالا

فاکتور مهروموم شده به همراه کالا برایتان ارسال می‌شود. اگر در کالایی که به‌دستتان می‌رسد هرگونه نقص یا اشکالی وجود داشته باشد، تا ۷ روز وقت دارید آن را اطلاع دهید. در صورت وجود هرگونه مشکل فنی با پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. در صورتی که کالا مشکل فنی داشته باشد، کالا بازگردانده خواهد شد. البته این عودت شامل محصولات بهداشتی نمی‌شود.

فروشگاه لوازم خونگی اصالت تمام کالاهای خود را تضمین می‌کند. شما می‌توانید با خیال راحت هر کالایی با هر برندی که می‌خواهید را از این فروشگاه بخرید. یک کالای با کیفیت تا سال‌ها می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. پس بهتر است یک کالای با کیفیت و اصل بخرید تا یک کالای غیراصل؛ زیرا در آن صورت هردفعه مجبور خواهید شد آن را تعویض کنید.

تخفیفات یلدای فروشگاه لوازم خونگی فرصت مناسبی برای خرید یک کالای اصل و با کیفیت است. شما هم به صورت حضوری و هم آنلاین می‌توانید از این فروشگاه خرید کنید. و از تخفیفات باورنکردنی یلدایی لوازم خونگی استفاده کنید.

خرید از فروشگاه لوازم خونگی

اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه حضوری خرید کنید. مسؤلان این فروشگاه با ۴ دهه تجربه در زمینه فروش لوازم خانگی شما در انتخاب بهترین گزینه کمک می‌کنند. اگر هم قصد خرید اینترنتی دارید که خیالتان از این بابت راحت باشد. پشتیبانی این سایت در خدمت شماست تا در هر ساعت و هر روز، پاسخگوی سؤالات شما باشد. این فروشگاه در تمام مراحل خرید همراه شماست تا در آخر لبخند رضایت بر لبان شما عزیزان بنشیند.

تلفن فروشگاه: ۰۲۱۶۶۷۰۶۰۰۵

واتساپ: 09196356005

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha