• دوشنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۰ / ۰۰:۲۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400092922296
  • منبع : نمایندگی سمنان

پیش بینی استقرار ۶۰ هزار نفر در شهر جدید ایوانکی

پیش بینی استقرار ۶۰ هزار نفر در شهر جدید ایوانکی
عکس تزیینی ست

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از پیش بینی استقرار بیش از ۶۰ هزار نفر در شهر جدید ایوانکی در افق بلندمدت خبر داد و گفت: شهر جدید ایوان کی از طریق ظرفیت های ساخت و ساز پروژه ها و طرح های مسکن سازی، توان ایفای نقش موثر در تحقق مطلوب جهش تولید مسکن در استان را دارد.

حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت روند اجرایی آماده سازی اراضی شهر جدید ایوان کی با بیان اینکه جلسه بسیار خوب و بازدید موثری امروز از شهر جدید ایوان کی انجام گرفت که در تصمیم گیری ها در کمیسیون ماده ۵ تاثیر گذار خواهد بود، اظهار کرد: ضرورت دارد تا در طرح جامع و تفضیلی به صورت موضعی و موقت در راستای تسریع در ساخت و ساز ها در شهر جدید ایوان کی، مصوبات لازم در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: در خصوص فرآهم سازی زیرساخت های شهر جدید ایوان کی نیز اقدامات موثر صورت می گیرد.
حمیدی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های دولت، تامین مسکن برای جامعه محروم و کارگری است که در راستای تحقق اولویت دولت و طرح جهش تولید مسکن، شهر جدید ایوان کی می تواند به صورت مطلوب مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: یکی از برجسته ترین پروژه های سطح کشور که می تواند برنامه طرح جهش تولید مسکن را جامع عمل بپوشاند، شهر جدید ایوان کی است‌ که ما در استان در راستای رفع مسائل و مشکلات این پروژه تلاش خواهیم کرد.
معاون عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: جامعه کارگری که در نزدیکی شهرک های صنعتی فعال هستند، می توانند در شهر جدید ایوان کی استقرار یافته و در نهایت این موضوع از بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه کارگری بکاهد.
وی با بیان اینکه اولویت ما امروز تحقق جهش تولید مسکن در استان است، بیان کرد: در همین راستا برگزاری موثر و مستمر جلسات کمیسیون ماده ۵ و کارگروه امور زیربنایی در دستور کار قرار گرفت به گونه ای که امروز پرونده ها در این کمیسیون و کارگروه در سطح استان به صفر رسیده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه در افق بلند مدت استقرار ۶۰ هزار نفر در شهر جدید ایوان کی پیش بینی شده است، گفت: بررسی پرونده های شهر جدید ایوان کی در کمیسیون ماده ۵، یقینا منجر به اجرای پروژه های مسکونی با مهندسی بهتر و زندگی مطلوب تر برای ساکنین خواهد شد.

بررسی مشکلات شهرک صنعتی جنت آباد ایوانکی

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، گفت: مباحث و مسائل پیرامون شهرک صنعتی جنت آباد گرمسار بررسی و رسیدگی خواهد شد.

حمیدی، افزود: باید مشکلات و مباحث موجود در حوزه شهرک صنعتی جنت آباد، اولویت بندی شده و طی تعامل مابین سازمان همیاری شهرداری های استان، صاحبان صنایع مستقر و هیات امنا شهرک برطرف شود.
وی افزود: ما توان و تلاش خود را به جهت حل موارد و مسائل موجود و مساعدت های لازم در این زمینه به کار خواهیم گرفت.
حمیدی با اشاره به بازدید میدانی از این شهرک به منظور حل مشکلات آن، خاطرنشان کرد: اگر واحدهای صنعتی مستقر در شهرک فعال بوده، رونق پیدا کرده و رشد کنند، شهرک نیز رشد و تعالی پیدا خواهد کرد.
وی از برنامه ریزی برای حمایت از فعالان تولید خبر داد و خاطرنشان کرد: حمایت از صاحبان صنایع و سرمایه گذاران از وظایف اصلی ماست و با ورود دستگاه های اجرایی متولی امر، اقدامات مطلوب و لازم را در دستور کار قرار خواهیم داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha