• یکشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400092822181
  • خبرنگار : 50250

معاون راهداری خبر داد

ریزش‌ سنگ بر اثر بارش در برخی محورهای چهارمحال و بختیاری/ محورها بازگشایی شد

ریزش‌ سنگ بر اثر بارش در برخی محورهای چهارمحال و بختیاری/ محورها بازگشایی شد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به ریزش سنگ در برخی از محورهای مواصلاتی استان در شهرستان‌های کوهرنگ، لردگان، کیار و اردل در منطقه میانکوه، گفت: ریزش‌برداری در این محورها انجام شد و اکنون تردد روان است.

حامد ایرج‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه قبل از آغاز بارش‌ها راهداران در چهارمحال و بختیاری در آماده‌باش کامل هستند، اظهار کرد: ۴۲ اکیپ راهداری با ۴۵۰ نیرو و ۳۰۲ دستگاه سبک و سنگین راهداری در حال خدمت‌رسانی به رانندگان و برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان هستند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تمامی محورهای مواصلاتی در استان باز هستند، عنوان کرد: برخی از محورهای کوهستانی و گردنه‌های صعب‌العبور به‌علت حفظ سلامت رانندگان مسدود شده است، راهداران در آن سمت گردنه مسیرهای منتهی به استان اصفهان و لرستان را باز نگه می‌دارند.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی فعلی بسیار فعال و طولانی است، گفت: این مسئله انرژِی زیادی را از راهداران می‌گیرد، راهداران به‌صورت ۲۴ ساعته در محورها حضور دارند.

ایرج‌پور با اشاره به ریزش سنگ در برخی از محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های کوهرنگ، لردگان، کیار و اردل در منطقه میانکوه، توضیح داد: ریزش‌برداری در این محورها انجام شد و اکنون تردد روان است، همچنین جاده‌های روستایی بخش لبد بازفت به‌طول ۱۲ کیلومتر آسفالته و پنج کیلومتر خاکی که صبح امروز مسدود شده بود، بازگشایی شد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برای تردد در محورهای مواصلاتی برفگیر استفاده از زنجیر چرخ الزامی است، عنوان کرد: راهداران به خودروهای گرفتار در برف نیز امدادرسانی می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: شن و نمک به اندازه مورد نیاز در راهدارخانه‌ها ذخیره شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha