• یکشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400092821881
  • خبرنگار : 50180

دفتر انجمن جامعه‌شناسی ایران در کرمانشاه تشکیل می‌شود

دفتر انجمن جامعه‌شناسی ایران در کرمانشاه تشکیل می‌شود

ایسنا/کرمانشاه مدیر گروه جامعه شناسی دانشگاه رازی کرمانشاه از پیگیری تشکیل دفتر استانی انجمن جامعه شناسی ایران در کرمانشاه خبر داد.

دکتر نادر امیری امروز(28 آذر) در نشستی که با حضور تعدادی از جامعه شناسان استان به منظور پیگیری تشکیل دفتر انجمن جامعه شناسی ایران در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: خلا وجود انجمن  جامعه شناسی در کرمانشاه احساس می شود و امیدواریم با تشکیل این انجمن بتوانیم در جهت حل مشکلات مرتبط با جامعه شناسی در استان گام های مهمی برداریم.

امیری ابراز امیدواری کرد: راه اندازی این انجمن بتواند در ایجاد روحیه امید و امیدواری بین مردم استان تاثیرگذار واقع و زمینه ساز تغییرات مثبت در استان شود.

مدیر گروه جامعه شناسی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه تمامی اساتید و صاحبنظران حوزه جامعه شناسی، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته جامعه شناسی می توانند به عضویت این انجمن درآیند، گفت: به زودی نحوه عضویت در انجمن از طریق اعلام فراخوان اطلاع رسانی خواهد شد.

بیتا حامد مدیر گروه جامعه شناسی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به برخورداری استان کرمانشاه از جامعه شناسان قوی، گفت: ضرورت دارد انجمن جامعه شناسی استان هرچه سریعتر فعال شود.

 حامد با بیان اینکه این انجمن می تواند به برخی مسائل استان ورود کرده و خلاهای موجود در حوزه جامعه شناسی را مرتفع کند، ادامه داد: این انجمن می تواند مسائل حوزه جامعه شناسی را به صورت تخصصی بررسی و نظرات خود را در ارتباط با مسائل و موضوعات مختلف مطرح کند.

علی اکبر ده حقی جامعه شناس کرمانشاهی نیز با بیان اینکه استانهای همجوار همچون همدان، ایلام و لرستان انجمن های جامعه شناسی فعال دارند، گفت: در استان کرمانشاه هم برای شهرستان های جوانرود و سرپلذهاب مجوز فعالیت انجمن گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: فعال شدن انجمن جامعه شناسی در کرمانشاه بتواند نقش مهمی در حل مشکلات استان از حیث جامعه شناسی داشته باشد.


 انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha