• یکشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1400092821527
  • خبرنگار : 71460

خواسته سرمربی آرسنال از سران لیگ برتر درباره بازی در شرایط کرونا

خواسته سرمربی آرسنال از سران لیگ برتر درباره بازی در شرایط کرونا

مایکل آرتتا خواستار عدالت از سوی لیگ برتر انگلیس برای تیم ها در زمان شیوع کرونا در بین تیم های لیگ برتری انگلیس شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، آرسنال در تنها دیدار روز نخست هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، با نتیجه ۴ بر یک لیدزیونایتد را شکست داد.

مایکل آرتتا بعد از این دیدار گفت: این هفته واقعاً سخت بود اما واقعاً با عملکرد و نتایج مثبت ما همراه بود. ما باید امروز خوشحال باشیم.

نوع اُمیکرون ویروس کرونا در انگلیس در حال گسترش است و اکنون به باشگاه‌های فوتبال زیادی رسیده است. بازی‌های بیش‌تری در لیگ برتر لغو می‌شود. 

همان‌طور که لیگ در روز پنج‌شنبه اعلام کرد، بازی‌های شنبه ساوتهمپتون مقابل برنتفورد، واتفورد مقابل کریستال پالاس، وستهم یونایتد مقابل نوریچ سیتی و دیدار اورتون و لسترسیتی که برای یک‌شنبه برنامه‌ریزی شده بودند، بنا به درخواست باشگاه‌ها به تعویق افتاد. بازی منچستریونایتد و برایتون در روز شنبه  نیز لغو شده است.

در بریتانیا، دولت تخمین می‌زند که صدها هزار نفر هر روز به نوع اُمیکرون آلوده می‌شوند. 

قرار است روز دوشنبه جلسه لیگ برتر برای بررسی گزینه‌ها برگزار شود و آرتتا خواستار شفاف‌سازی این موضوع شده است. آرتتا به Sky Sports گفت: همه سالم هستند. ما همیشه از دستورالعمل ها پیروی می کنیم. حالا تا می توانید بازی کنید و ما تا می توانیم بازی می کنیم. سازمان لیگ برتر بهترین تصمیم را برای همه خواهد گرفت. ما می خواهیم همه با قوانین یکسان بازی کنیم. هر چیزی که آنها تصمیم بگیرند برای مسابقه بهترین است، اما باید توضیح داده شود.

از آرتتا پرسیده شد که آیا اوبامیانگ آینده ای در باشگاه دارد یا خیر اما مربی هیچ پاسخی نداد. آرتتا گفت: او در بازی امروز حضور نداشت. همین. در حال حاضر یک موضوع حریم خصوصی وجود دارد که باید به آن احترام بگذارم.

به گزارش ایسنا، پیر امریک اوبامیانگ کمی قبل از بازی آرسنال در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون از ترکیب توپچی‌ها اخراج شد. مایکل آرتتا دلیل این اقدام را "نقض اصول انضباطی" عنوان کرد و حتی بازوبند کاپیتانی را نیز از او گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha