• چهارشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400092418937
  • خبرنگار : 71594

درخواست نماینده بوکان از وزیر آموزش و پرورش برای تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان

درخواست نماینده بوکان از وزیر آموزش و پرورش برای تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری وزیر آموزش و پرورش برای تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان شد تا در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و ابتدای سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گزارش ایسنا، انور حبیب زاده بوکانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: نیروی انسانی محور توسعه است و وزارت آموزش و پرورش و معلمان مسئول پرورش نیروی انسانی توانمند هستند و اگر این قشر در تامین معاش و روزمره خود ناتوان باشند، نمی توانند نیروی انسانی توانمندی را آموزش دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: هدف از رتبه بندی ارتقای کیفیت آموزش و حفظ منزلت معلمان و تلاشگران عرصه علم و فرهنگ و حل مشکل معیشت آنها است. باید مطالبات معلمان را بشنویم و صدای آنها باشیم و در افزایش بودجه لایحه رتبه بندی فرهنگیان تلاش کرده و دولت را ملزم به همسان سازی حقوق و مزایای فرهنگیان کنیم.  

حبیب زاده بوکانی تاکید کرد: تلاش می کنیم در بدنه وزارت آموزش و پرورش که بتواند فرهنگیان کشور را راضی نماید قدم موثری برداریم و وزیر آموزش و پرورش باید پیگیر تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان باشد تا در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ و ابتدای سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن آغاز شود.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر خود خطاب به رئیس جمهور گفت: در آغاز فصل زمستان سخت در منطقه، هزاران شهروند بوکانی از خدمات رفاهی مانند گاز شهری به دلیل سکونت در اقامتگاه های غیر رسمی بوکان محروم هستند و چهار سال از تصویب الحاق این سکونتگاه ها به محدوده شهری در وزارتخانه مربوطه گذشته، اما هنوز به نتیجه نرسیده و موجب شده هزاران شهروند از حداقل امکانات اولیه محروم باشند، بنابراین انتظار می رود هر چه سریعتر این اتفاق رخ دهد تا شهروندان بوکانی از حقوق اولیه خود برخوردار شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha