• سه‌شنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400092318216
  • خبرنگار : 50038

۲۰ هکتار زمین برای توسعه شهرک مبل منبت ملایر تخصیص داده شد

۲۰ هکتار زمین برای توسعه شهرک مبل منبت ملایر تخصیص داده شد

ایسنا/همدان سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به اینکه این شهرستان دارای دو برند جهانی و چندین عنوان ثبت شده ملی است، بیان کرد ۲۰ هکتار زمین برای توسعه زیرساخت های مبل منبت در شهرک حاجی آباد ملایر در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، حسین فارسی ظهر سه شنبه ۲۴ آذر ماه، در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با تاکید بر این‌که برندهای جهانی ملایر با زحمات زیادی حاصل شده است، افزود: حفظ این عناوین جهانی و ملی کار دشواری بوده و نیازمند کار فرهنگی است.

وی تاکید کرد: در بحث مبل منبت علاوه بر فرهنگ‌سازی باید منبت کاران و فعالین این حوزه، کیفیت کار خود را افزایش دهند و تلاش شود تا تولیدات به روز با طراحی جدید و بازار پسند تحویل مشتریان بدهند، همچنین تحویل به موقع سفارش ها می تواند در جلب به بازارهای ملی و جهانی تاثیرگذار باشد.

این مقام مسئول با اشاره به جذب سرمایه گذار در بحث شیره و انگور، بیان کرد: به تازگی یک سرمایه‌گذار از کشور ترکیه از توانمندی‌های مبل منبت و حوزه کشاورزی ملایر بازدید کرد و مقرر شده است این سرمایه گذار در بحث واردات چوب و همچنین فناوری محصولات کشاورزی کمک حال ما باشد.

فارسی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی، ادامه داد: ایجاد صنایع تبدیلی در خود شهرستان ضمن ایجاد ارزش افزوده و رونق کشاورزی و اقتصادی می‌توانند محصولات متنوع تر با کیفیت بالاتری را تولید و روانه بازار کند.

سرپرست فرمانداری ملایر در ادامه با استناد به سخنان مقام معظم رهبری به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " افراد انقلابی با روحیه سال ۵۷ را در سطح کشور به کار بگیرید"، افزود: قطعا منظور ایشان مدیرانی بوده است که روحیه جهادی زمان جنگ را دارند و دغدغه های اصلی آنها، خدمت و رفع مشکلات مردم است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سخنان مقام معظم رهبری همواره کارشناسانه، حکیمانه و مدبرانه بوده است، ادامه داد: یکی از ضعف های مدیران اجرایی کشور عدم اطلاع رسانی از خدمات مجموعه نظام و دولت بوده است.

فارسی با بیان اینکه مسئولان باید آنچه را که انجام داده، واقعیات جامعه و عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند، افزود: بیان واقعیات عملکرد واقعی مسئولان و پرهیز از کوچک نمایی و بزرگی نمایی، باعث امید آفرینی و افزایش سطح رضایتمندی مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما در جنگ اقتصادی و جنگ بیوتکنولوژی به سر می‌بریم، تصریح کرد: حضور خبرنگاران به عنوان بازوان توانمند دولت و نظام، می ‌تواند بسیاری از مشکلات مردم و جامعه را رفع کند.

سرپرست فرمانداری ملایر حرفه خبرنگاری را حساس و اثرگذار دانست و تصریح کرد: مدیران باید علاوه بر ارائه گزارش عملکرد، جایگاه خبرنگاران را نیز تکریم کنند.

فارسی با اشاره به سابقه فعالیت ۱۶ ساله خود در دستگاه‌های مختلف اجرایی، تاکید کرد: بنده بینش سیاسی دارم اما هرگز اهل حاشیه و سیاسی کاری نبوده و نیستم، از کسی و موقعیتی استفاده ابزاری نکرده‌اند و تا زمانی که در این سِمت مشغول فعالیت هستم به عنوان سرباز نظام در انجام وظایف هیچ کوتاهی نمی کنم.

سرپرست فرمانداری ملایر با بیان اینکه اکنون در برهه حساسی از تاریخ انقلاب و نظام به سر می‌بریم، افزود: هر کسی که در سنگرهای اقتصادی، امنیتی و معیشتی بتواند خدمتی برای رفع مشکلات مردم و توسعه جامعه انجام دهد قطعاً به اندازه رزمندگان دوران دفاع مقدس و اثرگذاری دارد.

وی افزود: در طول ۲۱ روزی که از تصدی بنده به عنوان سرپرست فرمانداری می‌گذرد سعی کردم امورات شهر بدون حاشیه و در آرامش کامل روال عادی خود را طی کند و مردم هیچ‌گونه خلأیی احساس نکنند، از سوی دیگر بازرسی ها از سطح شهر و ادارات و نحوه خدمات رسانی به مردم با قوت و جدیت پیگیری می شود.

فارسی با بیان اینکه میانگین جذب اعتبارات تخصیصی به برخی ادارات در ملایر از میانگین استانی پایین‌ تر است، تاکید کرد: در کمیته برنامه‌ریزی از مدیران اجرایی خواستم تا ظرف دو هفته آینده میزان تخصیص اعتبارات خود را به میانگین استانی برسانند و اگر مدیری در این زمینه کوتاهی کند بدون تعارف با او برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha