• سه‌شنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400092318211
  • منبع : نمایندگی خوزستان

رئیس کل دادگستری استان خبر داد

تسریع در تخلیه کالاهای انبارهای سازمان اموال تملیکی در خوزستان

تسریع در تخلیه کالاهای انبارهای سازمان اموال تملیکی در خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: حسب دستور رئیس قوه قضاییه و پیگیری جدی و مستمر دستگاه قضایی استان، روند تخلیه و تعیین تکلیف کالای انبارهای سازمان اموال تملیکی در خوزستان سرعت بیشتری گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در دیدار با نماینده قوه قضائیه در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اظهار کرد: باید به گونه‌ای عمل شود که با تسهیل در رسیدگی، مدت توقیف کالاهای تحت تملک سازمان اموال تملیکی کاهش یابد و زمینه برای تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر این کالاها فراهم شود.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: ایرادات و موانع تعیین تکلیف کالاهای توقیفی و قاچاق را می‌توان با راهکارهای مناسب و لازم مرتفع کرد و باید در این خصوص اقداماتی صورت بگیرد.

وی گفت: حسب دستور رئیس قوه قضاییه و پیگیری جدی و مستمر دستگاه قضایی استان، روند تخلیه و تعیین تکلیف کالای انبارهای سازمان اموال تملیکی در خوزستان سرعت بیشتری گرفته است.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه با اشاره به پیگیری جدی برای سنددار شدن اراضی کوی مدرس (خروسیه)، گفت: با همکاری سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و پیگیری مستمر و جدی دستگاه قضایی استان و همچنین گروه‌های جهادی، نتایج و اقدامات مطلوبی صورت گرفته است و در این جهت کمیسیون رسیدگی به رفع موانع سنددار شدن اراضی کوی مدرس (خروسیه) تشکیل شد که امیدواریم به زودی مشکل سنددار شدن اراضی این منطقه با راهکارهای مناسب حل و فصل شود.

قاسم رسولی فاضل نماینده قوه قضائیه و عضو هیات عالی نظارت سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز در این دیدار از اقدامات اثربخش دادگستری خوزستان در تعیین تکلیف و تسریع در روند تخلیه کالای انبارهای سازمان اموال تملیکی تقدیر کرد.

وی گفت: در جریان بازدیدی که از انبارهای سازمان اموال تملیکی در بندر امام خمینی و دیگر شهرهای خوزستان داشتیم، این استان نسبت به تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها اقدامات و پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha