• دوشنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400092217024
  • خبرنگار : 50176

یک مسئول:

۷۲ متخصص به متخصصان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه شد

۷۲ متخصص به متخصصان دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه شد

ایسنا/لرستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، گفت: در راستای ارائه خدمات تخصصی به هم استانی‌ها، ۷۲ پزشک متخصص در تمام رشته های تخصصی، به مجموعه متخصصان دانشگاه اضافه شد.

صالح آزادبخت، در مراسم توزیع متخصصان داتشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار کرد: استان گنجینه‌ای از هنر و آثار باستانی است و دارای ۵۴ آبشار دیدنی بوده که به نوعی سرزمین آبشارها و مفرغ است.

وی ادامه داد: امیدوارم در این مدت کاری که در خدمت متخصصان هستیم سعی شود که به شما خوش بگذرد و در طول مسیر خدمت به مردم، دچار مشکل خاصی نشوید که خاطرتان را مکدر کند.

آزادبخت در رابطه با نحوه توزیع متخصصان، عنوان کرد: همکاران ما در توزیع متخصصان طبق قانون و بر حسب نیاز دانشگاه و با رعایت عدالت، این کار را انجام داده‌اند و شرط اعضای علمی بودن شما آن است که دارای بورد تخصصی باشید، عضو خانواده‌های معظم شهدا و متأهل بودن افراد از دیگر امتیازاتی است که برای شما در نظر گرفته شده و بر حسب نیازها و امتیازات شما احکام تان صادر خواهد شد.

در ادامه فرهادی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دوران رزیدنتی و کار پزشکی را یک شغل سخت دانست و گفت: رشته پزشکی چه در دوران رزیدنتی و چه در دوران طبابت، یک کار سخت بوده و دارای مشکلات خاص خود است.

وی سازگاری با شرایط جغرافیایی و محیط کاری جدید را یکی دیگر از سختی‌های کار پزشکان در دوران تخصص دانست و گفت: لرستان با اختلاف دمای ۳۰ درجه‌ای از شهرستان الشتر در شمال استان  تا نقطه جنوبی آن یعنی شهرستان پلدختر باعث شده که شما با یک اقلیم خاصی روبرو شده و به نوعی از لرستان به‌عنوان ایران کوچک یاد می‌شود که جز طبیعت بی‌نظیر آن است و امید می‌رود از حضور در استان لذت برده و به شرایط آن عادت کنید.

فرهادی به روز بودن پرداختی‌ها و تهیه امکانات اولیه برای متخصصان را یکی از اولویت‌های حوزه کاری خود دانست.

در ادامه علاءالدین شیخی، رئیس نظام پزشکی  لرستان، برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی به منظور  آشنایی متخصصان با قوانین و مقررات حوزه سلامت را مهم دانست و گفت: نظام پزشکی استان از همه شما دعوت می‌کند که در کلاس‌های یک تا دو ساعته نظام پزشکی استان حضور یافته و با قوانین و مقررات و نحوه ارائه خدمت به مردم و متناسب با چارچوب‌های قانونی آن آشنا شوید، زیرا همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و امیدوارم در این مدتی که در استان هستید؛ مشکلی برای شما پیش نیاید.

وی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی استان در خدمت شماست و چنانچه پیشنهاد یا سؤالی دارید، می‌توانید حضوری یا تلفنی مطرح کنید و بنده به شخصه و ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات شما  هستم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha