• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400091713385
  • خبرنگار : 50228

دبیر فدراسیون:

در فدراسیون ابتدا کشتی را می‌بینم و بعد اشخاص را / عبدالخانی خودش استعفا داد

در فدراسیون ابتدا کشتی را می‌بینم و بعد اشخاص را / عبدالخانی خودش استعفا داد

ایسنا/خوزستان دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به دلیل استعفای رییس هیات خوزستان، گفت: عبدالخانی خودش به این جمع‌بندی رسید که استعفا بدهد.

ابراهیم مهربان در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشکر از زحمات عبدالخانی رییس هیات کشتی خوزستان بابت زحماتش در دوران فعالیتش در این هیات، اظهارکرد: خوزستان جزو سه استان برتر کشور در کشتی فرنگی است و این استان به لحاظ پیشینه‌اش در کشتی برای فدراسیون نیز اهمیت دارد و اتفاقاتی که در آن رقم می‌خورد برای ما مهم است.

وی بیان کرد: ما در فدراسیون ابتدا کشتی را می‌بینم و بعد اشخاص را؛ زمانی هم که آقای عبدالخانی برای ریاست هیات کشتی خوزستان انتخاب شد، مقرر شد که آورده شخصی داشته باشد یا بخش خصوصی را برای کشتی خوزستان فعال کند و از این پتانسیل برای رونق کشتی خوزستان استفاده کند اما در این بخش آن طور که انتظار می‌رفت، پیش نرفت. ضمن این‌که خواسته اهالی کشتی خوزستان تعامل بیشتر و بهتر او با جامعه کشتی استان اعم از ورزشکار و مربی بود که این مهم نیز میسر نشد. همچنین درگیری در مسابقات کشتی خوزستان رخ داد که اصلا در شان این رشته نبود.

دبیر فدراسیون کشتی با بیان این‌که بر اساس سیاست و رویکردی که در فدراسیون کشتی وجود دارد، اولویت برای ما بحث کشتی است، ادامه داد: به هر حال خود آقای عبدالخانی به این جمع‌بندی رسید که استعفا بدهد و ما نیز ضمن تشکر از وی، با این استعفا موافقت کردیم و سرپرست جدید هیات هم منصوب شد.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم باتوجه به حساسیتی که در استان خوزستان نسبت به رشته کشتی وجود دارد و پیشینه بسیار قوی این استان در کشتی فرنگی، در کمترین زمان ممکن ثبات را در کشتی خوزستان ایجاد کنیم. در فدراسیون کشتی، انتظار ما از هیات‌های استانی این است که برای کشتی استان آورده داشته باشند زیرا نمی‌توان با اعتباری که ادارات کل ورزش و جوانان در اختیار هیات‌های استانی قرار می‌دهند، چرخ کشتی استان را گرداند.

مهربان در پایان نیز با بیان این‌که رویکرد فدراسیون برگزاری مسابقات کشتی در استان‌های مختلف است، گفت: در این زمینه نیز با حمایت همه جانبه‌ای که وجود دارد، امیدوارم اتفاقات خوبی در کشتی خوزستان رقم بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha