• چهارشنبه / ۱۷ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400091712960
  • خبرنگار : 30054

احمد روستا در پنل تخصصی توسعه فرهنگ بیمه :

نوگرایی در صنعت بیمه به معنی کنار گذاشتن همه پدیده‌ها

نوگرایی در صنعت بیمه به معنی کنار گذاشتن همه پدیده‌ها

پنل «توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء تاب‌آوری اقتصادی» از جمله پنل‌های تخصصی بیست وهشتمین همایش ملی بیمه و توسعه، در سالن همایش مصلی‌نژاد دانشگاه الزهرا از سوی سندیکای بیمه‌گران ایران اجرا شد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام بیمه رازی، پنل تخصصی توسعه فرهنگ بیمه و ارتقاء تاب آوری اقتصادی که به ریاست ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه دانا و ناصرالدین اسلامی‌فرد، مدیر روابط‌عمومی بیمه رازی به‌عنوان دبیر برگزار شد، ۴ مقاله تخصصی از سوی اعضای پنل ارائه شد و در کنار آن دکتر احمد روستا- پدر بازاریابی ایران که به تشریح بازاریابی نوین در صنعت بیمه پرداخت، گفت: نوگرایی در صنعت بیمه به معنی کنار گذاشتن همه پدیده‌های گذشته نیست.
روستا در ادامه افزود: زندگی، مدیریت دوره گذار است که سعی می‌کنیم از دوره‌ای به دوره دیگر عبور کنیم و موفقیت کسب کنیم.
او افزود: صنعت بیمه نیاز دارد که ضمن توجه به گذشته موفق خود پدیده‌های نوین فرهنگ امروز را مورد توجه قرار بدهد اگرچه این نوگرایی باید درست انجام شود.
این عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: نوگرایی فرایند دارد، فرایند بازی، بازسازی و نوسازی که سرانجام می‌تواند به یک نظم نوین تبدیل بشود. معتقدم که نوگرایی را باید واقعا درک کرد. نوگرایی در صنعت بیمه ابعاد مختلفی دارد رفتاری ابزاری و ساختاری.
او افزود: مدلی که بنده تهیه کرده‌ام توجه به بحث نوساختاری است زیرا خیلی از ساختارهای گذشته‌مان دیگر جواب نمی‌دهد و باید بررسی کنیم که آیا ساختارهای گذشته می‌تواند مناسب باشد یا خیر؟
برای نوگرایی در صنعت بیمه از فعالان بیمه مبانی ارزشی فرهنگی و فکری باید شفاف باشد دوم باید هدف و مقصد از فعالیت بیمه‌ای مشخص باشد
به اعتقاد روستا مراحل مختلف مسیر رسیدن به مقصد مدیریت لازم دارد و ملزومات و امکانات آن باید مشخص باشد و نباید از دیگران تقلید کرد.
او بیان کرد: متاسفانه شاهد دو پدیده منفی هستیم: یک مسابقه و دوم مقایسه با کسانی که شبیه ما نیستند. یکی از مهارت‌های مهم آینده بینش صحیح گذشته‌های ارزنده و تازه‌های سازنده است و نوگرایی به شرطی که پیوند درستی از گذشته حال و آینده باشد می‌تواند اثربخش باشد.
همچنین کاردگر رئیس پنل، با اشاره به نقش فعال سندیکای بیمه‌گران ایران در توسعه فرهنگ بیمه، بیان کرد: با مشارکت روابط‌عمومی‌ها دستاوردها و اقدامات فرهنگی شرکت‌های صنعت بیمه در راستای ترویج فرهنگ بیمه در قالب نمایشگاه عکس و تولید نماهنگ با محوریت فرهنگ بیمه در همایش ملی بیمه و توسعه ارائه شده است.
بر اساس این گزارش، مصطفی زندی- مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، جعفر نورالهی_ مدیر روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران، علیرضا حجتی- عضو هیات مدیره بیمه کارآفرین، ملیحه حسینی- مدیر روابط‌عمومی بیمه ملت، افشین نوری- مدیر روابط‌عمومی بیمه پارسیان، سیدفرید میرموسوی- مدیر روابط‌عمومی بیمه دی، زینب خاکسار- مدیر روابط‌عمومی پژوهشکده بیمه، محسن حاج میرزا- نماینده فروش بیمه رازی و داوود شکری- مدیر روابط‌عمومی بیمه ما اعضای دیگر این پنل بودند که مقالاتی با محوریت نقش صنعت بیمه در تاب‌آوری اقتصاد ملی، نقش قوانین، مقررات، نهادها و ساختارهای حاکمیتی بر توسعه فرهنگ بیمه، نقش رسانه‌ها و شبکه فروش در تقویت فرهنگ بیمه و کیفیت ارائه خدمات در صنعت بیمه (پذیرش، ریسک و پرداخت خسارت در توسعه فرهنگ بیمه) از سوی اعضای پنل ارائه شد. 

این پنل تخصصی به صورت زنده و برخط از طریق صفحات رسمی شرکت‌های بیمه در اینستاگرام و صفحات پایگاه‌های خبری برتر صنعت بیمه پخش و مورد بازدید بیش از ۳ هزار نفر قرار گرفت.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha