به گزارش ایسنا، افزایش چشمگیر تاثیر بازاریابی محتوایی بر الگوهای خرید و مصرف مشتریان، این ضرورت را برای صاحبان کسب و کارها ایجاد کرده تا بیش از گذشته با مفاهیم این حوزه آشنا شوند.
اداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با هدف انتقال تجربه و دانشی کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی را برای نمایندگان کسب و کارها طراحی کرده است. در این کارگاه به مباحث زیر پرداخته میشود:
* گام به گام تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی
* برقراری ارتباط موثر با مخاطب/ مشتری
* انواع تکنیکهای تولید محتوا
* پرتکرارترین سوژهها و جذابترین عناوین
* استفاده از ظرفیتهای رسانههای اجتماعی
* آشنایی با شاخصهای ارزیابی
این کارگاه به صورت مجازی برگزار میشود. حضور در این کارگاه برای نمایندگان شرکتها و کسب و کارهای ایرانی رایگان است.
علاقمندان میتوانند برای تکمیل فرایند ثبتنام خود وارد این صفحه شودند.
به شرکتکنندگانی که دوره را با موفقیت سپری کنند، گواهینامه معتبر اعطا میشود.
انتهای پیام
نظرات