• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400091612154
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

پیام تبریک رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به مناسبت روز دانشجو

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت شانزدهم آذرماه 1400 روز دانشجو پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش ایسنا- در این پیام آمده است؛ شانزدهم آذر، روز دانشجو سند جاویدان شهیدان دانشجویی هست که با روحیه  استکبار ستیزی و عدالت خواهی و علم گرایی  نام شان در  تقویم سیاسی و اجتماعی کشور ماندگار شد . در 16 آذر ماه 1332  شهیدان پر افتخار دانشجو شاد روان شهید احمد قند چی ، شهید مصطفی بزرگ نیا و شیهد شریعت رضوی  با برافراشتن پرچم عدالت خواهی و استبداد ستیزی در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی جان به جان آفرین تسلیم نمودند و شهادت آنها سندی پر افتخار در تاریخ مبارزات تحول گرایانه نهضت  دانشجویی ثبت گردید .الحمدلله ، نعمت بزرگ استقلال ، آزادی و امنیت پایداری که امروز نصیب ملت ایران شده است  مدیون رشادت ها  و روحیه  ایثارگری  دانشمندان و دانشجویان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

دانشگاه خورشید دانایی و فرزانگی هست و دانشجویان مظهر آرمان گرایی ، تحول خواهی و کمال گرایی هستند و   بصیرت، شجاعت، انقلابی گری، دشمن ستیزی، مسئولیت پذیری و توانمندی در حل مسائل و ‌چالش های کشور  از شاخص های برجسته جریانات دانشجویی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی هستند که همین دانشجویان  توانسته اند با نقش آفرینی در  عرصه های  علم، فناوری و کارآفرینی برای کشور عزت و آبرو خلق نمایند .

اینجانب ضمن تبریک  روز دانشجو به جامعه‌ی دانشجویی ، به‌ویژه دانشجویان عزیز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان ،  از  دانشجویان  این دانشگاه  که در شرایط سخت  بیماری کرونا، با تلاش‌های علمی ،  فرهنگی و اجتماعی اثرگذار نقش آفرینی نمودند بسیار ممنون و سپاسگزار هستم . امید است که به یاری پروردگار متعال، برآیند اهتمام و کنش گری خلاقانه و مسئولانه خانواده برزگ دانشگاه جامع علمی کاربردی اعم از دانشجویان، مدرسان، مدیران  و کارشناسان مراکز آموزش علمی کاربردی و دانشگاه   بالندگی و اعتلای روزافزون  دانشگاه جامع علمی کاربردی در مسیر ارتقای سرمایه های مهارتی و کارآفرینی و نقش آفرینی در اشتغال پایدار  باشد.

حبیب الله سالارزهی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha