• دوشنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400091511463
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

ضرورت تقویت بخش درمانی برای امدادرسانی موثر به آسیب‌دیدگان تصادفات جاده‌ای در کوتاه ترین زمان

ضرورت تقویت بخش درمانی برای امدادرسانی موثر به آسیب‌دیدگان تصادفات جاده‌ای در کوتاه ترین زمان

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تقویت بخش درمانی برای امدادرسانی موثر به آسیب دیدگان تصادفات جاده‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضروری است.

 جواد رحمتی در سی و پنجمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان با تاکید بر تلاش بیشتر دستگاه های ذی‌ربط برای ارتقای ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای و کاهش تصادفات اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد تلفات تصادفات جاده‌ای در سالجاری در استان در مدت باقی مانده از سال باید با جدیت و تلاش بیشتری اقدامات لازم را در این زمینه انجام داد.

وی افزود: تا پایان سال باید طرح‌های کوتاه مدت و زودبازده مانند تشدید کنترل و نظارت، رفع موانع مسیر و ارتقای ایمنی نقاط پرحادثه در دستور کار قرار گیرد.

رحمتی ادامه داد: فرهنگ سازی و انجام فعالیت‌های اجتماعی برای افزایش فرهنگ ترافیک همچنان مهمترین عامل در ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات بوده که همواره باید مدنظر دستگاه های متولی قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی و دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان نیز در این جلسه با ارائه گزارش از وضعیت جاده‌ها و تجزیه و تحلیل علل تصادفات در جاده‌های مهم استان شامل آذرشهر، شبستر و اهر گفت: با شناسایی عوامل مهم تصادفات در این جاده‌ها و اجرای یک برنامه دقیق می‌توان گام‌های موثری در کاهش تصادفات در آنها برداشت.

اورجعلی علیزاده، با اشاره به آخرین وضعیت سامانه‌های هوشمند کنترل ترافیک در جاده‌های مختلف استان افزود: نصب دوربین‌های هوشمند در جاده‌ها برای کنترل سرعت و جلوگیری از تخلفات رانندگی در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha