به گزارش ایسنا، سعید فتاحی، نماینده باشگاه استقلال در تبلیغات محیطی پیش از داربی در بین خبرنگاران گفت: در خصوص بحث تبلیغاتی محیطی، با توجه به قراردادی که استقلال با سازمان لیگ بست، خود باشگاه این کار را انجام می دهد. حقوق تبلیغات برای باشگاه بود و اجرای آن با باشگاه و سهم سازمان لیگ را هم برای آنها واریز کردیم. قانون میگوید تبلیغات محیطی باید به گونهای باشد که مزاحم دید تماشاگر نباشد. وقتی امروز تماشاگر نیامده و باشگاه حداقل ۵ میلیارد ضرر دیده، در نتیجه این ضرر باید با تبلیغات جبران شود.
وی در ادامه درباره ایرادی که ناظر بازی از محل قرار گرفتن برخی بندهای تبلیغاتی باشگاه استقلال گرفته، گفت: در بازی های گذشته سازمان لیگ هم روی سکوها تبلیغات میزد. به دلیل این که هواداران نیستند، ما ارتفاع این تبلیغات را بالاتر بردهایم. باید برخی از مکانهای تبلیغات را عوض کنیم زیرا آمبولانس باید به زمین دید داشته باشد و این حق سازمان لیگ است. جای سکوها را نمیتوانیم عوض کنیم پس جای تابلوهای تبلیغاتی را عوض خواهیم کرد. ما ۱۳ بازی میزبان هستیم و قرارمان برای هر بازی ۱۰ میلیارد تومان بوده که مجموع آن ۱۳۰ میلیارد میشود. از آن ۱۳۰ میلیارد، ۳۰ درصد حق سازمان لیگ و مسئولان برگزاری مسابقات است. ما قبل از هر بازی ۳ میلیارد تومان را به حساب سازمان لیگ واگذار میکنیم و امروز برای تضمین آن، در سازمان لیگ صحبت کردیم.
فتاحی در خصوص مشکل پخش داربی توسط باشگاه استقلال گفت: با توجه به این که همه دوربینها هستند، دوربین باشگاه هم باید باشد زیرا این بازی میزبانی با استقلال است و حق باشگاه استقلال است. صدا و سیما حق پخش تلوزیونی را نمیدهد که هیچ، دوربین باشگاه را هم نمی گذارد داخل شود که این جای تعجب دارد.
او در خصوص قیمت بلیتهای بازی های خانگی استقلال گفت: قیمت بلیتها مثل قدیم نیست. استقلال برای بازیهای مختلف ۳ نوع قیمت به سازمان لیگ اعلام کرده که معیار آن بر اساس حساس بودن بازی است.
انتهای پیام
نظرات