• چهارشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400091008086
  • خبرنگار : 50126

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

اثر مردمی کردن یادواره‌ها را در برگزاری کنگره شهدای ایلام دیدیم

اثر مردمی کردن یادواره‌ها را در برگزاری کنگره شهدای ایلام دیدیم

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: با برگزاری کنگره ملی شهدا، این روزها ایلام تب و تاب روزهای دفاع مقدس به خودش گرفته و ما اثر مردمی کردن کنگره ها و یادواره ها را در برگزاری کنگره شهدای استان را دیدیم.

سردار «جمال شاکرمی» در اجلاسیه باشکوه رزمندگان و ایثارگران ویژه کنگره ملی ۳ هزار  شهید استان ایلام، اظهار کرد: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان به حق برکات و آثار فراوانی داشته است که تا سالها فضای استان ایلام را به عطر شهدا معطر خواهد کرد.

ویبا بیان اینکه ما اثر مردمی کردن کنگره ها و یادواره ها را در برگزاری کنگره شهدای استان را دیدیم و امروز مردم صاحب این کارند، ابراز کرد: این روزها ایلام تب و تاب روزهای دفاع مقدس به خودش گرفته است، انگار همان دیروز است، شهدا آمده‌اند و همه شهر و دیار ما را شست‌وشو داده‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه این روزها شهیدان والامقام شهر به شهر، دیار به دیار مردمان خون و شرف را دوباره برای ماندن پای انقلاب آماده می‌کنند، افزود: ما نمی‌توانیم در یک دهه به فضای شهیدانمان بپردازیم و جغرافیای عمل آنها را تشریح بکنیم، اما در کلیت، مرام و فرهنگ و سبک شهیدان قابل دیدن است.

شاکرمی با اشاره به  شرف‌یاب شدن اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان خدمت مقام معظم رهبری و با بیان اینکه حضرت آقا به دریچه‌های نورانی دفاع مقدس در ایلام ورود کردند، گفت: اگر بتوانیم ابعاد بیانات حضرت آقا را در حوزه‌های مختلف عملی کنیم، ایلام مهد پایداری خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به نقش آیت الله حیدری به عنوان یک شخصیت فاخر اشاره کردند و روزهای سخت و نقش عشایر، بمباران ها، جایگاه شهید رضایی نژاد و همه خوبیهای ایلام را مورد توجه قرار دادند.

همزمان با کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام و با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار حق طلب، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، المان شهری ایثار و شهادت رونمایی شد.

سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور شرکت در اجلاسیه رزمندگان و ایثارگران ویژه کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام به استان ایلام سفر کرده است.

اجلاسیه نهایی کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام فردا با حضور سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با قرائت پیام مقام معظم رهبری در ایلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha