• سه‌شنبه / ۹ آذر ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400090906531
  • خبرنگار : 50274

برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در کردستان

برگزاری مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در کردستان

ایسنا/کردستان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از برگزاری دومین مرحله از دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران به صورت مجازی در استان کردستان خبر داد.

مجید آوج، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی استان کردستان در دو مرحله برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات مناظره دانشجویی ۱۱ تیم از دانشگاه‌های مختلف سطح استان کردستان حضور داشتند، افزود: از این تعداد شش تیم موفق به حضور در مرحله دوم مسابقات مناظره دانشجویی استان کردستان راه‌یافتند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: در این مرحله تیم‌های دانشجویان دانشگاه‌های کردستان، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشکده فنی یزدان‌پناه با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه دومین مرحله دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی، روز دوشنبه هشتم آذرماه به صورت مجازی برگزار شد، ادامه داد: در این مرحله تیم‌های «ئاشتی» و «بوژان» دانشگاه کردستان به عنوان موافق و مخالف در مورد گزاره «رواج شبکه‌های اجتماعی بنیان خانواده را سست کرده ای» به نقد و بررسی پرداختند و تیم‌های «هه تاو» از دانشکده فنی یزدان پناه و «دژآوو» از دانشگاه فرهنگیان نیز در مورد گزاره «پرداخت یاران نقدی، سیاسی‌های مناسبی برای فقرزدایی است» به طرح موضوع پرداختند.

آوج افزود: تیم‌های «زیست پزشکی نوین» از دانشگاه آزاد اسلامی و «هینا» از دانشگاه فرهنگیان گذاره «رابطه پیش از ازدواج بین دختر و پسر، شانس موفقیت ازدواج آن‌های را افزایش می‌دهد» را مورد بحث و یررسی قرار دادند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان یادآور شد: از بین تیم‌های شرکت‌کننده برگزیدگان به رقابت‌های کشوری دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی راه می یابند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha