• سه‌شنبه / ۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400090201661
  • خبرنگار : 50294

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

بسیج یک حرکت فرهنگی و جمعی برای بقای نظام جهان است

بسیج یک حرکت فرهنگی و جمعی برای بقای نظام جهان است

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: بسیج یک حرکت فرهنگی و جمعی برای بقای نظام جهان است، بسیج تبلور شور انقلابی با شور معنویت برای ساخت نظام عدالت‌محور کشور است.

سردار سیدصادق حسینی امروز (۲آذر) در دیدار فرمانده، معاونین و رؤسای هیئت‌های اندیشه‌ورز سپاه بیت‌المقدس که به‌مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: به گفته حضرت امام خامنه‌ای فرهنگ‌ بسیجی، فرهنگ معنویت، شجاعت استقلال، آزادی و اسیر خواسته‌های حقیر نشدن است.

وی عنوان کرد: بسیج یک حرکت جمعی، فرهنگی و نظامی مردمی است برای استقرار و بقای مردمی‌ترین نظام جهان است؛ بسیج تبلور شور انقلابی با شور معنویت برای ساخت نظام عدالت‌محور کشور است.

سردار حسینی در خصوص فداکاری‌های بسیج اظهار کرد:  فداکاری‌های بسیج ایثار و شهامت، شهادت و قدرت معنوی این نیروی الهی عظیم بی‌بدیل و مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به هفته بسیج افزود: سپاه برای تقویت بعد معنوی و ساخت درونی و استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی و پیش برندگی و پیشبرد اهداف انقلاب، به فرمان حضرت امام هیئت‌های اندیشه‌ورزی تشکیل شد که یک ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی است.

سردار حسینی عنوان کرد: امیدواریم این دولت انقلابی جدید از ظرفیت و پتانسیل بسیج از منظر مشورت و کمک به دولتمردان و مدیران استان و از منظر دیگر از ظرفیت‌های خود بسیج و نقطه نظرات آن‌ها در همه ابعاد سیاسی، اجتماعی و ... استفاده کرد.

وی بر استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی تاکید کرد و افزود: اگر از این ظرفیت به درستی استفاده شود در بهتر شدن امورات، رونق اقتصادی، نشاط جامعه، ترویج فرهنگ معارف اسلامی تاثیر بسزایی دارد.

سردار حسینی تصریح کرد: امروز جامعه بسیج در حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله، محرومیت‌زدایی و تأمین نیازهای مردم و اخیراً در دوران کرونایی سر از پا نشناخته واقعا تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران کرونا ۲۵ پایگاه تجمیعی برای اجرای عملیات واکسیناسیون تشکیل دادیم که تاکنون ۵۳درصد جمعیت استان هر دو دوز واکسن را دریافته کرده‌اند.

سردار حسینی اظهار کرد: قریب به ۱۹۹ میلیارد کمک‌های نقدی و جنسی و امکانات نوشت افزاری در این ایام جمع‌آوری و تحویل خانواده‌های بی‌بضاعت داده شده است.

وی یادآور شد: در برنامه‌ای تحت عنوان بسیج پاره تن مردم، ۱۷۸۵ برنامه  تدارک و در حال اجرا است و در این دوران شاهد رزمایش کمک مومنانه، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا  و ... خواهیم بود.

سردار حسینی در پایان از آزادی ۱۱۷زندانی جرائم غیرعمد استان در روز گذشته و به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha