• شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400082922852

فرمانده سپاه ناحیه کازرون خبر داد:

توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در هفته بسیج

توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در هفته بسیج

ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون اعلام کرد که به مناسبت هفته بسیج تعداد بسته حمایتی و معیشتی بین افراد نیازمند توسط بسیجیان توزیع می‌شود.

سرهنگ غلامرضا توکل شنبه ۲۹ آبان در مراسم آغاز رزمایش مواسات و همدلی که به همت بسیج سازندگی ناحیه و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان کازرون اجرایی می‌شود، گفت: در ایام هفته بسیج، تعداد ۸۵۰ بسته شامل نوشت افزار، جهیزیه و اقلام خوراکی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او با قدردانی از خیرین مشارکت کننده در این طرح، خاطرنشان کرد: از کل بسته‌های تامین شده، ۵۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات و مواد شوینده است که ارزش هر یک از بسته‌ها ۳۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون با بیان اینکه ۳۲۵ بسته نوشت افزار نیز در این هفته توزیع خواهد شد، از نوذری، خیر تامین کننده این اقلام قدردانی و خاطرنشان کرد: ارزش این بسته‌ها نیز هرکدام ۳۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: در این هفته به همت حوزه مقاومت بسیج الزهراء(س) که در همه مناسبت ها برای زوج های جوان همکاری و کمک داشته اند، ۵ بسته جهیزیه تامین شده که ارزش هر بسته، ۲۰ میلیون تومان برآورد شده است.

توکل با اشاره به اجرایی شدن رزمایش جهاد اقتدار گروه‌های جهادی در هفته بسیج، گفت: به همت  بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون ۳۰ گروه جهادی به استعداد ۴۵۰ نفر برای فعالیت های عمرانی، ورزشی، فرهنگی به مناظق کم برخوردار، اعزام شده‌اند.

فرمانده سپاه کازرون گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان ۴ خانه عالم در روستاهای همجوار و کم برخوردار با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان، مرمت و بازسازی شده است که در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha