• شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400082922670
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

سرپرست دانشگاه:

ارتباطات بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تبریز باید ارتقا یابد

ارتباطات بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تبریز باید ارتقا یابد

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اهمیت روابط بین‌المللی این مجموعه، گفت: در دوره جدید مدیریتی باید ارتباطات فراملی‌مان افزایش یابد.

دکتر بهمن نقی‌پور روز شنبه، ۲۹ آبان ماه در مراسم معارفه معاون آموزشی، مدیر اموربین الملل و مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: هرچه در دانشگاه ارتباطات بین المللی بالا باشد، توانمندی دانشگاه افزایش یافته و پویایی مرکز در تبادلات علمی را در پی خواهد داشت.

وی، به اهمیت و جایگاه آموزش در دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرده و گفت: آموزش اساس این دانشگاه است و تاثیر آموزش خوب و تربیت صحیح و اخلاقی در آینده خود، خانواده و جامعه بسیار وسیع است؛ لذا لازم است با تمام توان در توانمندی دانشگاه در این عرصه تلاش کنیم و روند رو به رشد این حوزه را ارتقا بخشیم.

دکتر نقی‌پور یکی از مهم‌ترین بخش‌های دانشگاه علوم پزشکی را مدیریت، بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایت دانست و اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه این مدیریت پایش عملکرد و پیشگیری از تخلفات و تذکر به موقع به عنوان علامتی جهت پیشگیری از بروز بسیاری از مشکلات است.

وی ادامه داد: در این راستا باید بتوان با عدالت و روش صحیح و با سعه صدر به تخلفات رسیدگی و با حفظ عدالت و امانت با همکاری سایر ادارات ذی‌ربط دانشگاه قضاوت کرد.

وی گفت: باید دست در دست هم دهیم و تلاش کنیم تا افرادی را در دانشگاه علوم پزشکی تربیت کنیم که دارای اخلاق حرفه‌ای، محبت و درستکار بوده و روزهای بهتری برای دانشگاه ترسیم کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم غلامرضا فریداعلایی به عنوان معاون آموزشی، خداداد خدادادی به عنوان مدیر جدید امور بین الملل و علیرضا فرشی آذر به سمت مدیر جدید بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شدند و از خدمات علی تقی‌زادیه، حسین مشهدی عبداللهی و ابراهیم صومی نیز قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha