• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400082620889
  • منبع : باشگاه پرسپولیس

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره کارگزار و تبلیغات محیطی

توضیح باشگاه پرسپولیس درباره کارگزار و تبلیغات محیطی

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی، نهایی شد و باشگاه پرسپولیس، خود عهده‌دار اجرای تبلیغات محیطی بازی‌هایش خواهد بود. موضوع کارگزار باشگاه نیز نهایی شده و به زودی کارگزار رسمی جدید معرفی خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، پس از حرف و حدیث‌های مختلف درباره اینکه سازمان لیگ فوتبال، حق تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر را به کارگزار باشگاه استقلال خواهد سپرد یا تمام باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس به صورت جداگانه از این حق برخوردار خواهند شد، مصطفی لشگری، سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: آقای صدری از مدت‌ها قبل به دنبال در اختیار گرفتن فضاهای درآمدی از جمله تبلیغات محیطی توسط خود باشگاه بودند. در این ارتباط رایزنی‌ها و مذاکرات مختلفی با مسئولان امر انجام شد.

او ادامه داد: این رویکرد مورد توجه باشگاه‌های مختلف کشور بوده و خوشبختانه این تلاش‌ها با رویکرد مثبت وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، بالاخره به ثمر نشست و از این پس تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی پرسپولیس به خود باشگاه واگذار شد. سپرده شدن تبلیغات محیطی مسابقات لیگ به یک باشگاه خاص، به هیچ وجه صحت ندارد و هر باشگاه، برای بازی‌های خانگی خود دارای این حق است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۶:۱۶

احیانا باشگاه پرسپولیس درباره محل تامین هزینه قرارداد کالدرون توضیحی نداره که منتشر نکنید!!