• سه‌شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400082519857
  • منبع : نمایندگی همدان

پخش زنده و نظرسنجی آنلاین نمایش‌های سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان

پخش زنده و نظرسنجی آنلاین نمایش‌های سی و سومین جشنواره تئاتر استان همدان

ایسنا/همدان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری نظرسنجی مردمی برای نمایش‌های سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان همدان خبر داد و گفت: نمایش‌های سی و سومین دوره از جشنواره تئاتر استان به صورت مجازی پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی با بیان اینکه نمایش‌های دوره سی‌وسوم به صورت حضوری اجرا می‌شود، اظهار کرد: حضور علاقمندان تئاتر در سالن‌های نمایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر است.
وی با بیان اینکه دوره سی‌و دوم جشنواره تئاتر استان به صورت مجازی برگزار شد، خاطرنشان کرد: در سی‌و سومین دوره از جشنواره، نمایش‌ها علاوه بر اجرا در سالن‌ها به صورت مجازی نیز پخش می‌شود.
احسانی افزود: علاقمندان می‌توانند برای تماشای آثار به صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرس farhang.live@ مراجعه کرده و نظرات خود را در صفحه  hamedan.farhang@ به ثبت برسانند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در این دوره همچون دوره گذشته امکان ثبت نظرات در خصوص نمایش‌ها فراهم شده و تماشاگران می‌توانند تا ۲۴ ساعت پس از اجرای هر تئاتر، در نظرسنجی آثار در صفحه اینستاگرام اداره کل، شرکت کنند و در مراسم اختتامیه نمایش برتر از دیدگاه مردم معرفی و تجلیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه این جشنواره از ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه با حضور هفت گروه نمایشی از شهرستان‌های همدان، ملایر، تویسرکان و کبودرآهنگ در مجتمع فرهنگی، سینمایی شهید آوینی شهر همدان برگزار می‌شود، یادآور شد: نمایش‌ها در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۶ و ۲۷ آبان ماه در ساعات ۱۰ صبح، ۱۶ و ۱۸ و روز جمعه ۲۸ آبان ماه در ساعت ۹ صبح در سالن اصلی و سالن پلاتوی استاد عاشورپور این مجتمع به روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha