• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400082418968
  • خبرنگار : 30054

معرفی وکیل ملکی در تهران

معرفی وکیل ملکی در تهران

دعاوی ملکی چیزی که همه ما در زندگی یک بار آن را دیده‌ایم و یا حتی با آن در خانواده مواجه شده‌ایم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لایحه، راحت‌ترین راه ممکن برای افرادی که با مشکلات ملکی در شهر تهران مواجه هستند، استفاده از خدمات وکیل ملکی در تهران می‌باشد. اما کجا می‌توانید یک وکیل با تجربه و متخصص پیدا کنید که به تمام امور و قوانین مرتبط با املاک و مستغلات آشنایی داشته باشد و به روند پیگیری و رسیدگی به تمامی پرونده‌ها و دادخواست‌های این چنینی مسلط باشد؟

اختلاف و دعاوی ملکی زمان زیادی هم برای پیگیری و هم برای رسیدگی در دادگاه نیاز دارند. بیش از 80 درصد افراد که نسبت به طرح دعاوی ملکی اقدام می‌کنند هیچ آشنایی با قوانین مرتبط با املاک و مستغلات ندارند و اگر در اینترنت یا کتاب‌های حقوقی مطالب مرتبط را مطالعه کرده باشد باز هم روش پیاده‌سازی  قوانین را بلد نیست. با بهترین وکیل ملکی تهران آشنا شوید.

همانطور که می‌دانید در ایران حساسیت بالایی روی مسایل  کیفری و ملکی وجود دارد و اگر افراد دعاوی خود را مطرح کنند  در ادامه هیچ آشنایی با روند دفاع از حق و حقوق خود را ندارند. یک وکیل ملکی در تهران با مطالعه پرونده و بررسی و رسیدگی به آن در جلسات ابتدایی، دانش بالایی در خصوص دعوای ملکی صورت گرفته به دست می‌آورد و با جور کردن شواهد و مدارک به راحتی می‌تواند از حقوق موکل خود دفاع کند. پس با انتخابی آگاهانه از گروه وکلای عدالت نویسان دعاوی ملکی خود را با یک وکیل مسلط و با تجربه پیش ببرید.

با توجه به سرنوشت ساز بودن تصمیمات در دعاوی ملکی انتخاب یک وکیل می‌توانید موثرترین تصمیمی باشد که تا نتیجه نهایی دعاوی می‌توانید بگیرید تا پیگیری‌های لازم را انجام دهد و به نتایج رضایت‌بخش و منصفانه‌ای برسد.

معرفی وکیل ملکی در تهران

دریافت مشاوره از وکیل ملکی در تهران

وکیل ملکی در تهران هر چه سابقه بالایی در حرفه کاری خود داشته باشد قطعا به امورات مرتبط مسلط‌تر خواهد بود. معمولا وکلایی که تخصص آن‌ها امور ملکی باشد، دخالت چندانی در امور خانواده و دعاوی حقوقی و کیفری ندارند. دعاوی ملکی که بیشتر با افزایش قیمت املاک بیشتر می‌شود و هزینه‌های پیگیری و جمع‌آوری مدارک در آن‌ها بالاست بایستی حتما توسط وکیل به طور دقیق و کامل بررسی شوند.

هر دعوای حقوقی که در دادگاه مطرح می‌شود دارای طیف گسترده‌ای از موضوعات مختلف می‌باشد این موضوعات می‌تواند  قراردادهای پیش فروش، سرقفلی، حق کسب و پیشه، دعاوی مالک و مستاجر، مطالبه اجرت المثل، خلع ید و رفع تصرف از املاک و ... باشد که به راحتی دعوا از هر بخشی که باشد توسط وکلا پیگیری و رفع می‌شود. در صورتی که در این راستا به خدمات مشاوره و دادن وکالت به وکیل نیاز داشتید از گروه وکلای عدالت پارسیان کمک بگیرد تا کار شما در اسرع زمان و با هزینه بسیار پایینی رفع شود. دادخواست‌های مطرح شده توسط وکلا بدون هیچ‌گونه خطا و اشتباهی تنظیم می‌شوند از این رو شما ناچار نخواهید بود که به خاطر طرح یک دعوای اشتباه چندین برابر هزینه دادرسی پرداخت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha