• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400082317617
  • خبرنگار : 50223

رئیس فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

نجات جان دو خانواده ۵ نفره یاسوجی از مرگ‌ خاموش

نجات جان دو خانواده ۵ نفره یاسوجی از مرگ‌ خاموش

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات دو خانواده ۵ نفری در شهرستان بویراحمد از مرگ حتمی خبر داد.

"جهانبخش وحدت نژاد " صبح روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته ساعت ۲۳ و ۱۳ دقیقه طی تماس با مرکز اورژانس، خانواده ۵ نفره در "مادوان" با علائم سرگیجه، تهوع و استفراغ گزارش شد که پایگاه اورژانس مادوان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی باز نبودن دودکش وسایل گرمایشی را دلیل این اتفاق عنوان و اظهارکرد: بلافاصله به  محض رسیدن نیروهای اورژانس ۵ نفر مصدوم شامل مادر ۳۲ساله و فرزندان۱۳، ۱۰، ۸ و ۴ ساله را به فضای باز انتقال دادند که بلافاصله اکسیژن ترابی، سرم تراپی و درمان حمایتی روی مصدومین انجام شد و حادثه دیدگان جهت پایش مداوم و درمان پیشرفته به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد حال عمومی مصدومین را مطلوب اعلام و در خصوص دومین اتفاق روز اخیر خاطرنشان کرد: صبح امروز ساعت ۶ و ۵۴  دقیقه یک مورد در روستای "موردراز" یاسوج گزارش شده بود که طی آن یک خانواده ۵ نفره شامل پدر ۴۲ ساله، مادر ۳۷ ساله و فرزندان۱۲ ،۷ و یک ساله بدلیل نشتی اتصالات گاز دچار سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ و بی قراری شده بودند.

وحدت نژاد تصریح کرد: پس از گزارش این اتفاق پرسنل پایگاه اورژانس شماره ۵ یاسوج بلافاصله و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.

به گزاش ایسنا، وی بیان کرد: حادثه دیدگان بلافاصله به فضای باز انتقال داده شدند و پس از انجام عملیات ایمن سازی جهت ادامه درمان به مراکز درمانی اعزام شدند که با پی گیری های انجام شده حال عمومی حادثه دیدگان مطلوب گزارش شده است.

انتهای یپام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha