• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400082317381
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده مردم خلخال در مجلس:

مدیران در حل مشکلات به شکل میدانی عمل کنند

مدیران در حل مشکلات به شکل میدانی عمل کنند

ایسنا/اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل برای حل مشکلات مردم شایسته است به صورت میدانی وارد عمل شده و پشت میز نشینی را رها کنند.

سید غنی نظری 23 آبان در جریان بازدید از طرح‌های توسعه روستای ماجولان در خلخال اظهار کرد: مردم امروز گرفتار مشکلات و نارسایی‌هایی در بخش طرح هادی، تأمین آب و نیازهای اولیه هستند که مدیران باید با حضور در جمع مردم در حل این مشکلات به صورت شهرستانی و استانی وارد عمل شوند.


وی تصریح کرد: دیگر دوره نشستن در پشت میز و تصمیم‌گیری‌های کاغذی به پایان رسیده و در دولت سیزدهم تلاش بر این است تا با هدف‌گذاری مشکلات مردم به صورت جدی مدیران آستین بالا زده و وارد میدان کار و عمل شوند.


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سرکشی به اکثر روستاهای شهرستان‌های خلخال و کوثر مطالبه جدی مردم تأمین آب، آسفالت راه‌های روستایی، اجرای طرح‌های هادی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گازرسانی، اینترنت پرسرعت و همچنین مشکلات معیشتی است که با نگاهی درست باید در این زمینه وعده عملیاتی به مردم داده شود.


نظری افزود: قرار نیست مردم مناطق روستایی به خاطر بی‌تدبیری‌ها و عدم تأمین امکانات در روستاها سخت‌ترین شرایط زندگی و معیشت را داشته باشند و ما از آنها انتظار داشته باشیم که از روستاها به شهرها مهاجرت نکنند در حالی که اگر زیرساخت در روستاها فراهم آید حتی جوانان نیز آماده حضور در این مناطق و تقویت جبهه تولید هستند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حل مشکلات روستاییان در کنار سرکشی و حضور میدانی در انجام کارها به صورت شایسته و مطلوب بهتر است تکریم روستاییان مورد توجه قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگر ساکنان این مناطق بتوانند از زیرساخت‌های مناسب استفاده کنند.


در این بازدید که به همراه فرماندار اردبیل انجام شد، در کنار حل مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه، قرار شد تکمیل سد معیشتی، تأمین آب روستایی و همچنین آسفالت مسیر ماجولان و اتصال به استان گیلان پیگیری شده و شرکت‌ گاز نیز تا 22 بهمن عملیات گازرسانی به این روستاها را انجام دهد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha