• یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400082317322
  • خبرنگار : 50211

مراسم قرعه کشی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد

مراسم قرعه کشی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد

ایسنا/مرکزی مراسم قرعه کشی برای مشخص شدن تیم های رقیب در مرحله استانی دهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی برگزار شد.

علی اصغر غفاری زاده رئیس جهاد دانشگاهی استان مرکزی در مراسم قرعه کشی مسابقات مناظره دانشجویی در استان مرکزی که با حضور مسئولان تیم های شرکت کننده برگزار شد، اظهار کرد: توجه ویژه جهاد دانشگاهی به دانشجو و رشد توانمندی های او در برگزاری رویدادهایی همچون مسابقات مناظره تجلی یافته است.

وی یکی از چندین مسئولیت جهاد دانشگاهی را افزایش ارتباط با دانشجویان عنوان کرد و گفت: مسابقات مناظره در راستای افزایش فهم و دانش سیاسی دانشجویان برگزار می شود و تلاش می شود که در قالب اجرای این مسابقات دانشجویان را مطالبه گر بار بیاوریم.

وی افزود: متاسفانه در سال های اخیر به دلایل مختلف، دانشجویان به جای اینکه درک بالای سیاسی پیدا کنند بیشتر سیاست زده شده اند، رویکردهای انفعالی دارند و کمتر وارد مباحث اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه می شوند.

غفاری زاده افزود: شاید بخشی از این انفعال به عملکرد مسئولین بازمی گردد که آنچنان که باید فضاهای لازم برای ابراز وجود و اعلام نظرات و انتقادات نسبت به مدیریت ها را برای دانشجویان فراهم نکرده اند.

وی ابراز امیدواری کرد که اینگونه اقدامات زمینه ای برای حضور دانشجویان در مباحث کلان جامعه و تمرینی برای آنان به عنوان مدیران آینده کشور باشد و گفت: شیوع بیماری کرونا اثرات منفی زیادی بر فعالیت های دانشگاه ها داشته است چرا که در مدت شیوع این بیماری با تعطیلی دانشگاه ها روبرو بوده ایم. امید است این دوره از جشنواره فتح بابی برای بازگشت دانشگاه ها به فعالیت های معمول و پرورش فکر دانشجویان در بستر علم محوری باشد .

به گزارش ایسنا، در این جلسه قرعه کشی برای مشخص شدن تیم های رقیب در این دوره از مسابقات، بین 6 تیم شرکت کننده برگزار شد و رقبا یکدیگر را شناختند.

مرحله استانی این دوره از مسابقات، از فردا دوشنبه 24 آبان تا چهارشنبه 26 آبان در اراک برگزار می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha